Slechte reacties op jullie quads ?

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
CVB
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Re: Slechte reacties op jullie quads ?

Bericht door CVB »

jawade rap op je teentjes getrapt man,
ik zelf rij met geen paard, wel de dochter, en we rijden niet op de weg,
was gewoon een vaststelling dat ik deed,
wat jij doet me t je quad lijkt voor mij geen probleem als ik zie uit welke regio je komt, heb namelijk ook familie wonen in ronse, is dhernio of zo daar vlak bij,
en daar heb je genoeg platte land om te doen wat je wil zonder dat je mensen stoort,
maar ik bedoel allen als je in het centrum stad rijd waar alles dicht gebouwd is en daar de clow uithandg is het problemen vragen,

nu ja elk zijn zin natuurlijk

mv cvb
MVG cvb
KFX 400

hou het rustig op de weg, en hang niet de held uit
saxojet
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door saxojet »

CVB schreef:jawade rap op je teentjes getrapt man,
ik zelf rij met geen paard, wel de dochter, en we rijden niet op de weg,
was gewoon een vaststelling dat ik deed,
wat jij doet me t je quad lijkt voor mij geen probleem als ik zie uit welke regio je komt, heb namelijk ook familie wonen in ronse, is dhernio of zo daar vlak bij,
en daar heb je genoeg platte land om te doen wat je wil zonder dat je mensen stoort,
maar ik bedoel allen als je in het centrum stad rijd waar alles dicht gebouwd is en daar de clow uithandg is het problemen vragen,

nu ja elk zijn zin natuurlijk

mv cvb
dhernio is idd in de buurt maar is al wallonie ,op me tenen getrapt niet echt . soms wel beu hoe sommige over mensen denken en dan als een boer erop gaan reageren omdat hun beetje fun hebben , bij mijn weten is die daarvoor bedoeld . is niet persoonlijk bedoeld tegen jou maar algemeen op het forum .
als iemand alleen maar te zeiken heeft van snelheid ect... ben je niet veel beter dan de quadhaters , die hun zinnen beginnen met zag je in de krant ... zag je op het nieuws ... zijn mensen zonder hobby's en leven die altijd wat te zeiken hebben en het klaagsyndroom hebben . maakt nie uit hoe je rijd ,welk geluid je maakt ect zo zijn en blijven die mensen .
come what may !! one life ,one chance ! .

yamaha raptor 350
LDL
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door LDL »

saxojet schreef:
CVB schreef:iedereen moet de kans krijgen om te leren, dus ook de paarden,

grz cvb
als een paard al tilt slaat zoals jij zegt geloof me waar vergeet het ,die leren het nooit! ofwel zit het erin ofwel nie ! 1 uitzondering is paard met ooglappen .
als ik zo'n paard had, zou ik nie eens de moeite doen om er mee over straat te komen .levensgevaarlijk voor de persoon die er op zit en de omvangende ! ik zelf rijd met course (dravers) -en dressage paarden .
wat dat gassen betreft dat ligt er aan in welke marginale stad je rijd . ik hang vaak het varken uit in en rondom het centrum .
ik hoor niemand klagen tegendeel ga op rondpunt op zijwielen , autos wachten mooi en draaien met hun vinger voor nog een rondje .gebeurd heel vaak , vaak word er gevraagd zelf wheelies te trekken . doe ik meestal niet want is een gevaarte als auto voor hun remmen hij remt ik er op nie de bedoeling dus . nie iedereen leeft sociaal vooral de grote vlaamse steden .daarom rijd ik ook liever in wallonie zelf de politie heeft daar nergens last van .noem me cowboy en heel die verwijten die ik vaak na anderen soms zie , maar ik heb me geen speelgoed (quad) gekocht om als een opaatje te paraderen als een zondagsrijden . dan koop ik me liever een fiets .
Hetgeene wat jij hier zegt van het zit er in of niet is net hetzelfde of da je uwen kleinen leert fietsen en als ie 1 maal valt zeggen van tzit er nie in. Je moet natuurlijk wel kunnen rijden en lef hebben als je met paarden op de baan komt je moet gewoon oefenen dit heeft biets te zien met hetzit erin of niet.
erikalbring
Quad Master
Quad Master

Bericht door erikalbring »

Ik heb zelf.een jaartje of 5 op de rug van een.paard gezeten, 1 keer was ik samen met mijn . Zussen aan het rijden aan de weg langs, pony was altijd zo mak als het maar kon in het verkeer, komt er een vrachtwagen van de grasdrogerij met 2 lege containers langsscheuren tegen de 80 km/h, die containers stuiteren en een bak lawaai, sindsdien.is 1 van de 3 ponys nog altijd exteem schrikkerig als er een vrachtwagen langskomt, daarom gewoon sociaal zijn en het gas los, je weet immers.nooit hoe een.dier zal reargeren ( let.niet op de punten die soms midden in een.zin staan, getypt vanaf mn telefoon
yamaha raptor 350 :crosser: : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

5 jaar op de rug van een paard toch moeilijk om naar WC te gaan :p
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Robin95
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Robin95 »

als ik een paard tegenkom leg ik ook altijd even de motor stil, is een kleine moeite en krijg je het niet aan de stok met andere mensen.
<3 Yamaha Raptor 350 <3
saxojet
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door saxojet »

LDL schreef:
saxojet schreef:
CVB schreef:iedereen moet de kans krijgen om te leren, dus ook de paarden,

grz cvb
als een paard al tilt slaat zoals jij zegt geloof me waar vergeet het ,die leren het nooit! ofwel zit het erin ofwel nie ! 1 uitzondering is paard met ooglappen .
als ik zo'n paard had, zou ik nie eens de moeite doen om er mee over straat te komen .levensgevaarlijk voor de persoon die er op zit en de omvangende ! ik zelf rijd met course (dravers) -en dressage paarden .
wat dat gassen betreft dat ligt er aan in welke marginale stad je rijd . ik hang vaak het varken uit in en rondom het centrum .
ik hoor niemand klagen tegendeel ga op rondpunt op zijwielen , autos wachten mooi en draaien met hun vinger voor nog een rondje .gebeurd heel vaak , vaak word er gevraagd zelf wheelies te trekken . doe ik meestal niet want is een gevaarte als auto voor hun remmen hij remt ik er op nie de bedoeling dus . nie iedereen leeft sociaal vooral de grote vlaamse steden .daarom rijd ik ook liever in wallonie zelf de politie heeft daar nergens last van .noem me cowboy en heel die verwijten die ik vaak na anderen soms zie , maar ik heb me geen speelgoed (quad) gekocht om als een opaatje te paraderen als een zondagsrijden . dan koop ik me liever een fiets .
Hetgeene wat jij hier zegt van het zit er in of niet is net hetzelfde of da je uwen kleinen leert fietsen en als ie 1 maal valt zeggen van tzit er nie in. Je moet natuurlijk wel kunnen rijden en lef hebben als je met paarden op de baan komt je moet gewoon oefenen dit heeft biets te zien met hetzit erin of niet.
een dier moet je niet vergelijken met een mens , en wat bazel je eigenlijkmet kunnen rijden en lef ?weet niet of je een halve analfabeet ben ,maar heb al vermeld dat ik met dressage paarden en coursepaarden op de weg ga .je mag zo goed kunne rijden als je wil. als dat beest schrikkerig is en tilt slaat blijft die zo , je mag balle aan je lijf hebben en kunnen rijden ma houde doe je niet. ooit al rodeo gezien ??? die paarden slaan dus tilt dus 9 kans op 10 val je er af .maar het paard is pas stil eens je eraf bent .

yamaha raptor 350
Jeroen1991
Quadracer
Quadracer

Bericht door Jeroen1991 »

bij gebrek aan moderator interactie:
We zijn hier serieus off-topic.
Saxojet, is het enigszins mogelijk om gewoon een beetje volwassen te reageren in topics en het draaglijk voor iedereen te houden?
Ik denk dat het gewoon normaal is dat je andere mensen in het verkeer respecteert en zo nodig wat afremt of iets dergelijks als je ziet dat iemand het moeilijk heeft, al is het maar een hond die begint te trekken ofzo.. Een beetje hoffelijkheid zou niemand niet misstaan, ongeacht het feit of de andere persoon in het verkeer er al dan niet mag komen of zijn met zijn of haar dier...
Respect geven is respect krijgen :bier:

Back on-topic:
Ik krijg over het algemeen ook geen slechte reacties, al ben ik me er wel van bewust dat eventuele negatieve reacties misschien gewoon niet aan mij gericht worden maar gewoon onder elkaar.
Ik rij ook wel eens ergens door het veld ofzo waar ik niet mag komen of door de sneeuw als er ook mensen aan het wandelen zijn maar dan rem ik gewoon af en ga ik rustig voorbij en dan kijkt zelden iemand lastig, goeiedag zeggen of knikken naar de mensen doet ook al veel, gewoon een beetje begrip tonen en je krijgt het al snel terug :wink:
Maar er zal altijd wel iemand zijn die ertegen is ofzo, maar dat heb je ook met de auto..

Note: nog even over die paarden, daar zitten meestal lekkere meisjes op, waarom zou je in godsnaam daar snel naast door willen rijden of het ze moeilijk maken? :p
Laatst gewijzigd door Jeroen1991 op za 30 mar, 2013 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Yamaha Raptor 660R!
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Jason McCoy »

Ik sluit me in deze bij Jeroen aan.

Je moet niet vergeten dat je met een apparaat op de weg zit die sneller accellereert dan wat dan ook.
Het overige verkeer kan hier niet altijd op anticiperen. Jij moet dus alstijd de verstandigste wezen. Op rontondes op 2 wielen rijden ziet er misschien wel heel stoer uit maar het hoeft maar 1 keer mis te gaan. Het is dan ook terrecht dat de politie je voor zulk soort dingen stevige boetes geeft.

Nou gaan de mensen die weleens met mij rijden zeggen dat ook ik hem overdwars gooi en de meest idiote stunts uithaal. Maar dat neemt niet weg dat ik geen verantwoordelijkheid voel. Ik ben gewoon niet wijzer zeg maar.......
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
saxojet
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door saxojet »

Jeroen1991 schreef:bij gebrek aan moderator interactie:
We zijn hier serieus off-topic.
Saxojet, is het enigszins mogelijk om gewoon een beetje volwassen te reageren in topics en het draaglijk voor iedereen te houden?
Ik denk dat het gewoon normaal is dat je andere mensen in het verkeer respecteert en zo nodig wat afremt of iets dergelijks als je ziet dat iemand het moeilijk heeft, al is het maar een hond die begint te trekken ofzo.. Een beetje hoffelijkheid zou niemand niet misstaan, ongeacht het feit of de andere persoon in het verkeer er al dan niet mag komen of zijn met zijn of haar dier...
Respect geven is respect krijgen :bier:

Back on-topic:
Ik krijg over het algemeen ook geen slechte reacties, al ben ik me er wel van bewust dat eventuele negatieve reacties misschien gewoon niet aan mij gericht worden maar gewoon onder elkaar.
Ik rij ook wel eens ergens door het veld ofzo waar ik niet mag komen of door de sneeuw als er ook mensen aan het wandelen zijn maar dan rem ik gewoon af en ga ik rustig voorbij en dan kijkt zelden iemand lastig, goeiedag zeggen of knikken naar de mensen doet ook al veel, gewoon een beetje begrip tonen en je krijgt het al snel terug :wink:
Maar er zal altijd wel iemand zijn die ertegen is ofzo, maar dat heb je ook met de auto..

Note: nog even over die paarden, daar zitten meestal lekkere meisjes op, waarom zou je in godsnaam daar snel naast door willen rijden of het ze moeilijk maken? :p
omdat ik nogal recht voor de raap ben ben ik onvolwassen ???
wat dat gassen ect in het centrum enzo betreft , doe ik dat soms onveilig ?
es goed alles doornemen en een beetje begrijpend lezen zou ook niet mis staan .

yamaha raptor 350
saxojet
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door saxojet »

Jason McCoy schreef:Ik sluit me in deze bij Jeroen aan.

Je moet niet vergeten dat je met een apparaat op de weg zit die sneller accellereert dan wat dan ook.
Het overige verkeer kan hier niet altijd op anticiperen. Jij moet dus alstijd de verstandigste wezen. Op rontondes op 2 wielen rijden ziet er misschien wel heel stoer uit maar het hoeft maar 1 keer mis te gaan. Het is dan ook terrecht dat de politie je voor zulk soort dingen stevige boetes geeft.

Nou gaan de mensen die weleens met mij rijden zeggen dat ook ik hem overdwars gooi en de meest idiote stunts uithaal. Maar dat neemt niet weg dat ik geen verantwoordelijkheid voel. Ik ben gewoon niet wijzer zeg maar.......
ik heb totaal respect op wat je zegt volledig mee akkoord behalve op 1 punt . waarom zou zijwielen op een rondpunt niet mogen en de rest mag je wel allemaal doen , want bij alles kan wat mis gaan . ik rij altijd eerst gewoon een rondje dan pas op zijwielen zodat de mensen het zien . zelf als ik er af ga op de zijwielen geef ik me richtingaanwijzer aan dus zie er geen probleem in .en hier is de politie er nog soepel op . zijn er hier best brede met niet zo veel verkeer

yamaha raptor 350
saxojet
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door saxojet »

saxojet schreef:
Jason McCoy schreef:Ik sluit me in deze bij Jeroen aan.

ik heb totaal respect op wat je zegt volledig mee akkoord behalve op 1 punt . waarom zou zijwielen op een rondpunt niet mogen en de rest mag je wel allemaal doen , want bij alles kan wat mis gaan . ik rij altijd eerst gewoon een rondje dan pas op zijwielen zodat de mensen het zien . zelf als ik er af ga op de zijwielen geef ik me richtingaanwijzer aan dus zie er geen probleem in .en hier is de politie er nog soepel op . zijn er hier best brede rondpunten met niet zo veel verkeer

yamaha raptor 350
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Omdat jij 4 wielen hebt en niet 2. Dan moet je een motorfiets kopen
Wat jij weet dat je kunt dat ziet iemand anders niet. Die kan schrikken en alle gevolgen.
Het gaat er niet om wat jij weet wat je kunt, het gaat er om wat mag en niet mag en wat het overige verkeer denkt.

Met een biertje op rijden gaat ook prima, maar het is niet voor niks verboden.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
saxojet
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door saxojet »

Jason McCoy schreef:Omdat jij 4 wielen hebt en niet 2. Dan moet je een motorfiets kopen
Wat jij weet dat je kunt dat ziet iemand anders niet. Die kan schrikken en alle gevolgen.
Het gaat er niet om wat jij weet wat je kunt, het gaat er om wat mag en niet mag en wat het overige verkeer denkt.

Met een biertje op rijden gaat ook prima, maar het is niet voor niks verboden.
oke voor je nog veel belachelijke commentaar ga rondstrooien .
je zeikt iemand af op de zijwielen bla bla bla bla . maar niks wat je hier nu aant bazelen bent is logisch .
even een voorbeeld : ier zeg je dit Wat jij weet dat je kunt dat ziet iemand anders niet. Die kan schrikken en alle gevolgen.
en hiervoor lul je dit : Nou gaan de mensen die weleens met mij rijden zeggen dat ook ik hem overdwars gooi en de meest idiote stunts uithaal. Maar dat neemt niet weg dat ik geen verantwoordelijkheid voel. Ik ben gewoon niet wijzer zeg maar......
allemaal lekker logisch.

yamaha raptor 350
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Ik ben hier niet degene die zn stuurstang krom had.... Dat was jij, en dat komt niet van netjes op 4 wielen rijden.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Plaats reactie