vraagjes over banshee
Re: vraagjes over banshee
Ik ben vandaag bezig geweest om de armen van een raptor 700 op mijn banshee te maken 1 kant is klaar maar hebben jullie ook last gehad van dat je wiel er behoorlijk schuin onderkomt te staan en de kogel van de bovenste draagarm op z'n eind zit
- yamahakoppel
- Quad GOD
ik dacht dat je de linker boven arm van de raptor 700 rechts moest zetten op de banshee
en hoe lang zijn je veren, jenzie van forum had zijn bovenste A-armen aangepast met regelbare ball-joints een bus in de bovenste A-rm gelast ( alluminium ) en dan bij een auto parts zaak een lange ball-joint gaan halen zodat hij het wiel kon regelen
laurens heeft lange veren steken van een TRX en in het voorbeeld met foto's gebruiken ze ook lange veren
en hoe lang zijn je veren, jenzie van forum had zijn bovenste A-armen aangepast met regelbare ball-joints een bus in de bovenste A-rm gelast ( alluminium ) en dan bij een auto parts zaak een lange ball-joint gaan halen zodat hij het wiel kon regelen
laurens heeft lange veren steken van een TRX en in het voorbeeld met foto's gebruiken ze ook lange veren
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Ik heb ook al langere vere veren van een raptor 700 maar dan ga ik de bovenste a armen aanpassen
- raptor350
- Quadracer
TIP: http://www.opvoeren.nl/castrol-power-rs ... -x-1-liter" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier heb je voor 99 euro 12 liter Castrol Power RS, dat is slechts 8,25 euro / liter !!
Ik rijd al 2 jaar rond met men banshee op deze olie met octaan 98. Nog met de standaard zuigers zelfs !
Ook 1:40 verhouding.
Hier heb je voor 99 euro 12 liter Castrol Power RS, dat is slechts 8,25 euro / liter !!
Ik rijd al 2 jaar rond met men banshee op deze olie met octaan 98. Nog met de standaard zuigers zelfs !

Ook 1:40 verhouding.
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules
crosseeuuuhhh ! 
Freestyle rules

Hier ook 1:40, en ik gebruik Wintershall Bitakt oil.
Yamaha YFZ480Build in progress
Iemand een mooie site waar is banshee onderdelen kan bestellen in america ofzo eil blouwe slangen en nog wat kleinigheidjes erop
zetten
zetten
ebay man,ebay.....altijd betalen met paypal 

jaa idd staat een hoop op maar wil nog van alles hebben en als ik dan allemaal apart verzend kosten moet betalen word het nog een duur grapje iemand nog leuke dingen voor de banshee zoek nog bodem plaat blauwe radiateur slangen carter rechts
ja dat is igg een goed iedee om dat zelf tedoen van een plaat allu maar hoe bevestig ik hem dan netjes
op ebay heb je idd veel, maar denk toch niet alles.
want men keering/dichting van men schakelasje lekt, moet dus vervangen worden, heb is op ebay ff rond gezien, maar kwam toch ni direckt iets tegen
want men keering/dichting van men schakelasje lekt, moet dus vervangen worden, heb is op ebay ff rond gezien, maar kwam toch ni direckt iets tegen

1) raptor 350 05 (verkocht)
2) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
4) yfz 450 09 se (verkocht !! )
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
8 ) yfz 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
2) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
4) yfz 450 09 se (verkocht !! )
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
8 ) yfz 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
ik heb met zelftappers hem bevestigd in de gaatjes in de kader die voorzien zijn om het water uit de kader te laten komen en die waar men originele onder de motor stondmartyn62 schreef:ja dat is igg een goed iedee om dat zelf tedoen van een plaat allu maar hoe bevestig ik hem dan netjes

suzuki ltz 400 special edition

-
- Quad Master
gewoon ori yamaha erin stekenbizon450 schreef:op ebay heb je idd veel, maar denk toch niet alles.

yamaha raptor 350
: kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter

to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
heeft iemand toevallig ervaring met de stuur lager te vervangen ik krijg hem er niet uitgeslagen ook niet als ik hem warm stook die 6 kant kun je er niet uitdraaien of wel
- HondaTRX450r
- Quadrunner
zit er boven en onder niet zo'n borg ringetje die je er eerst uit moet halen? Zat er bij mij wel
#5 Honda 450R
Youtube Kanaal: http://www.youtube.com/user/HondaRacingHolland/videos
Youtube Kanaal: http://www.youtube.com/user/HondaRacingHolland/videos