Aanschaf Quad
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: Aanschaf Quad
Vandaag de quad opgehaald.
Achterop de rek verwijder kijken of we die nog recht krijgen.

Kijken hoe we die scheur in de kap gaan repareren.

Kabeltje aan gesloten was gebroken volgens mij de temp sensor.?

Kijken hoe we de uitlaat dicht krijgen hier lekt langs de klem en gaat er ook niet verder erin.
Volgens mij niet de orginele uitlaat.?

Tijdelijk even een auto accu erop aangesloten dacht dat de dynamo stuk was.
Nu blijkt als je er een accu op zet die 12 volt heeft dat hij wel doet laden.(14.08 volt)
Als je zonder accu hem laat lopen dan laadt die niet en de verlichting gaat niet aan.(3.2 volt)
Morgen eerst een nieuwe accu halen oude is overleden.
En en moet jammer genoeg een nieuwe as onder deze is toch krom.Heb me laten draaien op een bok.
Eerst een lijstje maken met wat er nieuw op moet en de rest even laten zoals het is.
Is voor mij de eerste quad dus als we ermee onderuit gaat scheelt het me aan schade.
Roy
Achterop de rek verwijder kijken of we die nog recht krijgen.

Kijken hoe we die scheur in de kap gaan repareren.

Kabeltje aan gesloten was gebroken volgens mij de temp sensor.?

Kijken hoe we de uitlaat dicht krijgen hier lekt langs de klem en gaat er ook niet verder erin.
Volgens mij niet de orginele uitlaat.?

Tijdelijk even een auto accu erop aangesloten dacht dat de dynamo stuk was.
Nu blijkt als je er een accu op zet die 12 volt heeft dat hij wel doet laden.(14.08 volt)
Als je zonder accu hem laat lopen dan laadt die niet en de verlichting gaat niet aan.(3.2 volt)
Morgen eerst een nieuwe accu halen oude is overleden.
En en moet jammer genoeg een nieuwe as onder deze is toch krom.Heb me laten draaien op een bok.

Eerst een lijstje maken met wat er nieuw op moet en de rest even laten zoals het is.
Is voor mij de eerste quad dus als we ermee onderuit gaat scheelt het me aan schade.
Roy