iemand foto van mijn quad pop marktplaats

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
freestyler3
Toeschouwer
Toeschouwer

Re: iemand foto van mijn quad pop marktplaats

Bericht door freestyler3 »

heb geen verwachtingen wat marktplaats betreft want ze beschermen de "foute" mensen juist hetgeen juist aanzet tot bedriegen/oplichten.
Marktplaats onderneemt geen ruk tegen dit soort praktijken.Heb het zelf ondervonden.M''n bank heeft er nota bene werk van gemaakt en heb mijn geld na 10 maanden terug gekregen.Nog marktplaats nog politie die een vinger uitsteekt naar deze dingen.
Misselijk beleid die marktplaats hanteert.Geld maken is het enige waar ze warm voor lopen
erikalbring
Quad Master
Quad Master

Bericht door erikalbring »

daarin is marktplaats nog het meest adequaat, moet je eens op 2e hands en speurders kijken, daar staan pas veel neppe advertenties op
yamaha raptor 350 :crosser: : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Jason McCoy »

Inmiddels heb ik contact met de aanbieder. Echter wil hij niks kwijt via de mail waar de quad zou staan en waar hij is te bezichtingen. Voorlopig heeft hij ook nog geen voorstel gedaan wat betreft betalingen etc.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
r4pt0r
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door r4pt0r »

Echt een smerige rotstreek van zulke gasten.

Daarom plaats ik of helemaal geen foto's op het internet, of ik voorzie ze met een digitaal watermerk (niet zichtbaar) en geregistreerd bij een dienst die al mijn foto's beveiligd. En soms plaats ik ook mijn naam wazig zichtbaar in de foto's van links onder tot rechtsboven, zodat ze het met Photoshop niet kunnen verwijderen, zonder dat de foto helemaal verkloot wordt. :applaus:
Plaats reactie