Het is gewoon een Nederlandse auto met alle papieren, hij heeft alleen op papier geen eigenaar. Maar volgens de RDW was dat geen probleem zolang ik alle dele van het kenteken nog had en die heb ik gewoonjava schreef:Vind je 'brug' mooi gevonden.
Wat ik mij afvroeg of het kenteken nog geldig is ....?
Suc6 met je mini
1980 Mini Clubman project: Update 3
Re: 1980 Mini Clubman project: Update 1
Mooi om te horen. Een klasgenoot heeft er veel problemen mee gehad vandaar mijn vraag. Hij heeft een Framo uit 1956.minivtec schreef:Het is gewoon een Nederlandse auto met alle papieren, hij heeft alleen op papier geen eigenaar. Maar volgens de RDW was dat geen probleem zolang ik alle dele van het kenteken nog had en die heb ik gewoonjava schreef:Vind je 'brug' mooi gevonden.
Wat ik mij afvroeg of het kenteken nog geldig is ....?
Suc6 met je mini
Vaak is er via een omweg heel veel te bereiken, wens hem maar succes.
Roest valt nog goed mee voor een mini Engels plaatwerk is er meestal wat erger aan toe
leuk projeckt die range rover ziet er ook goed uit hoopen dat de nieuwe kabienets plane niet door gaan
Re: 1980 Mini Clubman project: Update 2
Zondags toch nog wat gedaan aan de mini, het was een zware operatie maar de patiënt is nog aanwezig.
Voor de rest is de binnenkant helemaal kaal nu. Wat we nu gaan doen is een grote draaibok maken waar we de body in kunnen hangen zodat we hem rond kunnen draaien. als die klaar is kan hij naar de straler.
Voor de rest is de binnenkant helemaal kaal nu. Wat we nu gaan doen is een grote draaibok maken waar we de body in kunnen hangen zodat we hem rond kunnen draaien. als die klaar is kan hij naar de straler.
Laatst gewijzigd door minivtec op ma 25 nov, 2013 20:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Haha die is in slechtere staat dan mijn mini. Nog 2 jaar en dan is hij 40 jaar oud.micky010 schreef:leuk projeckt die range rover ziet er ook goed uit hoopen dat de nieuwe kabienets plane niet door gaan
oke ja ben land rover gek hahaha maar ik ben echt benieuwd naar je mini als die klaar isminivtec schreef:Haha die is in slechtere staat dan mijn mini. Nog 2 jaar en dan is hij 40 jaar oud.micky010 schreef:leuk projeckt die range rover ziet er ook goed uit hoopen dat de nieuwe kabienets plane niet door gaan
Ja me pa is ook landrover gek, een 5l v8 defender, die rangerover en een lightweight mk1 v8 in onderdelen
Mooie collectie ik heb ook een defender 200tdi uit 1986 zit nu een beetje tewachten wat de overheid doet anders komt er een 4,2 V8 thor in uit een range rover
Re: 1980 Mini Clubman project: Update 3
Dit topic ook maar eens omhoog schoppen.
Het rijbewijs is inmiddels gehaalt en daarom komt er nu ook wat meer schot in de zaak.
Werkplaats opgeruimt en de draaibok gebouwt dus inmiddels staat de mini er zo bij;
Wat we nog hebben gedaan:
Bijde dorpels zijn eraf
En de onder dorpel achter is eraf
Het rijbewijs is inmiddels gehaalt en daarom komt er nu ook wat meer schot in de zaak.
Werkplaats opgeruimt en de draaibok gebouwt dus inmiddels staat de mini er zo bij;
Wat we nog hebben gedaan:
Bijde dorpels zijn eraf
En de onder dorpel achter is eraf
gefeliciteerd met je rijbewijs
Auto staat inmiddels bij de straler, over twee weken zullen we weten hoeveel werk er nou echt aan is.
- yamahakoppel
- Quad GOD
Ik hoop dat zijn straal grit niet te grof is en niet te veel druk gebruikt, ik denk dat die mannen hun stiel wel kennen zeker, hoe ze zo een project moeten aanpakken anders krijg je alleen wat steunbalken terug heel het plaatwerk weg
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Die jongens doen eigenlijk alleen maar klassiekers, hij had ook laten zien waar ze mee stralen en dat was echt heel fijn zand. Ik heb der wel vertrouwen in bij hun