Bij jouw quad zit dat ff anders idd, zitten de schijf remmen wat meer af geschermd dan bij sportquad.Jazzy schreef:Ik heb een ART4 schijfremslot en de quad gaat geen kant op. Maar belangrijker, de verzekering eist een ART4 slot en keer allen dan uit bij diefstal. En als iemand je quad echt wil hebben dan nemen ze hem toch wel mee. Nou zal dat bij die van mij niet met twee man lukken, maar dan nog...Ardjuh schreef:Wil je feestje niet bederven...Stevo schreef:Ik heb mijne in de quadshop gehaald
Maar schijfremslot is alleen te gebruiken voor tijdelijk en onderweg... als "permanent slot" is het niks...
1 klap en je slot ligt ernaast, of je duwt um in zak/bak met water tegen de herrie en tild de quad met
2 man op.
Maar klopt, als ze hem mee willen hebben doen ze dat toch wel... maar je moet het ze vooral niet te makkelijk maken. Met 2 man kun je raptor zo op tillen en achter in een busje gooien, kan iedereen.... Heb je geen gereedschap of kennis voor nodig, als die met een ketting ergens aan vast ligt kan dat al niet. Mijn Barossa hebben ze 2 pogingen gedaan om te stelen... en is niet gelukt, als ik alleen schijfremslot had gehad... was die weg geweest.
Aangezien topic over beste slot gaat, denk ik zelf dat schijfremslot wel het laatste slot is wat "het beste" is.
En daarnaast, als iedereen ze zooi maar laat stelen en bij verzekering aan gaat kloppen... gaat mijn verzekering ook weer omhoog... omdat ze er te weinig op verdienen...