Hospitality yamaha raptor 700R special edition.
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: Hospitality yamaha raptor 700R special edition.
Proberen in zn 2, gaat iets makkelijker.
Best is om m eens op je grapbar te zetten en dan langzaam voorover te kantelen dan zie je waar t evenwichtpunt is.
Maar goed, ik ben er geen expert in. Al heb ik zondag nog wel wheelie getrokken met de LTZ
Best is om m eens op je grapbar te zetten en dan langzaam voorover te kantelen dan zie je waar t evenwichtpunt is.
Maar goed, ik ben er geen expert in. Al heb ik zondag nog wel wheelie getrokken met de LTZ
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- Hospitality
- Quadfanaat
Wij zijn 3 maand geleden samen is een toer gaan doen en ik denk dat hij voor de rest nog niet buiten geweest is neebizon450 schreef:Ik ken matti zeker haha!
Maar die heeft zen raptor dit jaar denk ik nog niet buiten gehaald, wil al lang met hem is rijden maarja..
Ik rij zowat overal rond, peizegem,mollen,Merchtem, opstal die kanten
Heb nu wel nog geen rijbewijs dus je zal me niet in de steden vinden, ik weet waar de polis komt en niet ik rijd meestal met iemand samen, ltz 400.
Had hem al een paar keer gestuurd om een rit te gaan doen maar hij heeft het nogal druk.
Moet maar is laten weten als je gaat rijden, mijn quad komt bijna dagelijks buiten dus
- Hospitality
- Quadfanaat
In zen 2de vind ik het moeilijker om hem omhoog te halen vooraan maar zal is proberen.Jason McCoy schreef:Proberen in zn 2, gaat iets makkelijker.
ja toen ik mijn wheelie baar maakte had ik hem meermaals op zijn achterwielen gezet om te zien of hij niet te lang of te kort is. heb wel nog nooit er gaan opzitten en hem laten kantelen, dat ga ik is proberen
mijn probleem is vooral dat ik schrik heb als ik te ver achterover kantel en gas los, maar ben dan nog niet op mijn evenwichtpunt
Zonde van zen quad he.. Heb hem wel alleen nog maar op foto gezien
Rij je off-road of on-road?
1) raptor 350 05 (verkocht)
2) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
4) yfz 450 09 se (verkocht !! )
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
8 ) yfz 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
3) yfz 450 08 (verkocht)
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
- Hospitality
- Quadfanaat
bizon450 schreef:Zonde van zen quad he.. Heb hem wel alleen nog maar op foto gezien
Ja ik heb hem al een paar keer gezien. Dikke quad wel.
Ik rij offroad en onroad.
welkome! Ben zelf van de buurt. Ik woon in meise, mss dat we alle drie eens kunnen afspreken, had dit al eens aan bizon belooft maar tis redelijk druk geweest. Ken de broer van Mathias DB. Hij spreekt ervan om zijn quad te verkopen.
Als je eens wilt afspreken, let me know
Hij zegt het al een lange tijd om hem te verkopen, komt er aleen nooit van ik denk wel dat als zen verzekering verloopt dat hij wEG gaat, jammer!
1) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
3) yfz 450 08 (verkocht)
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
- Hospitality
- Quadfanaat
Daar spreekt hij idd al een tijdje van maar het doen is wel een andere zaakBramC schreef:welkome! Ben zelf van de buurt. Ik woon in meise, mss dat we alle drie eens kunnen afspreken, had dit al eens aan bizon belooft maar tis redelijk druk geweest. Ken de broer van Mathias DB. Hij spreekt ervan om zijn quad te verkopen.
Ja goed we zullen is afspreken voor een toerke te gaan doen als het weer nu nog mee wil...
- Hospitality
- Quadfanaat
Denk van niet ze....bizon450 schreef:Hij zegt het al een lange tijd om hem te verkopen, komt er aleen nooit van ik denk wel dat als zen verzekering verloopt dat hij wEG gaat, jammer!
- Hospitality
- Quadfanaat
Gisteren mijn 1st crash gedaan met de quad. Resultaat : arm gebroken en knie uit de kom geweest. Beginne driften en grip gekregen en ben er af gevlogen en de raptor op zijn zij. Ik had geen snelheid dus de schade valt goe mee. Ik daartegen stel het minder goed pff
Hospitality schreef:Oei die val is idd minder!! Ja ik heb geen cross banden dus ik probeer mijn wheelie's gewoon in de veldbaan (betonbaan).Jason McCoy schreef:Zeker kan dat.
Check dit topic.
Is zelfs jou quad!!!
viewtopic.php?f=16&t=36864&p=480526#p480526" onclick="window.open(this.href);return false;
Nadat ik mn val in de laatste update en ik nekwervels had gescheur, een rib gebroken en vanalles gekneust ben ik gestopt met oefenen
Ik heb nu die wheelie baar gemaakt in de hoop dat ik mij meer op mijn gemak ging voelen maar het heeft geen zin
Ik krijg hem vlotjes op zijn achterwielen, 1st vitesse, koppeling laten schieten en flink wat gas en ik ben vertrokken maar telkens ik hoger ga slaag ik in paniek en laat ik de gas los. Vind het ook super moeilijk om de achterrem in te duwen als je in de lucht hangt
Ik heb nu die baar achteraan dus als ik te ver ga kan hij niet overslagen maar toch ben ik er niet gerust in. klote
Volgens mij een beetje de verkeerde manier om een wheelie te doen... In 1e en dan koppeling laten schieten ? dan knalt ge idd wel direct achterover tegen 10km/u.
Ik heb nog nooit men koppeling laten schieten tenzij ik in 3e ne wheelie wil doen.
Gewoon in 2e zetten en zorgen dat je niet TE lage toeren hebt, recht staan, gas en trekken aan het stuur terwijl je wat duwt met de benen. de kans dat ge dan achterover schiet met ne raptor is dan wel vrij klein hoor want je kan dan best makkelijk doseren. Denk je te ver te gaan dan los je de gas en valt ie op zen pootjes.
koppeling laten schieten is echt voor in hogere versnellingen en levensgevaarlijk in 1e
Drive high so you can fly...
Quad rijders Limburg:
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=211516494973
Quad rijders Limburg:
Ge moet spijtig genoeg nie hard vallen om verkeerd te vallenHospitality schreef:Gisteren mijn 1st crash gedaan met de quad. Resultaat : arm gebroken en knie uit de kom geweest. Beginne driften en grip gekregen en ben er af gevlogen en de raptor op zijn zij. Ik had geen snelheid dus de schade valt goe mee. Ik daartegen stel het minder goed pff
als je in dit fimpje op 2.00min kijkt ga ik ook zo tegen de grond. Maar ik had gelukkig enkel schade aan de quad.
http://www.youtube.com/watch?v=jkqnc65Eocc
Veel beterschap !!
Quad rijders Limburg:
Quad rijders Limburg:
- Hospitality
- Quadfanaat
Re: Hospitality yamaha raptor 700R special edition. crashje
Wel twas een beetje op dezelfde manier gegaan bij mij.
Enkel ree ik heel traag maar toch genoeg om om te slagen. Mijn koplamp is afgebroken, handrem afgebroken, koppeling hendel scheef en stuur perto. Voor de rest wa krabben op de kappen. Hij is ni helemaal overkop gegaan bij mij.
Enkel ree ik heel traag maar toch genoeg om om te slagen. Mijn koplamp is afgebroken, handrem afgebroken, koppeling hendel scheef en stuur perto. Voor de rest wa krabben op de kappen. Hij is ni helemaal overkop gegaan bij mij.
direct e cross-stuur zetten als het uwe krom is... die buigen nie snel meer.Hospitality schreef:Wel twas een beetje op dezelfde manier gegaan bij mij.
Koppeling hendel kunde recht plooien (had ik toen ook)
Bumper nie stuk ? Die heb ik al 3x nieuw moeten zetten. Maar nu heb'k ne originele van GYTR ipv zo ne aftermarket... die zijn oersterk
En zo ne aftermarket recht plooien lukt toch nie, die breken altijd af dan.
Quad rijders Limburg:
Quad rijders Limburg:
Beterschap !
in bezit van :
Yamaha Raptor 700R 2013
Yamaha Raptor 700R 2013