enkele foto's van nachtritjes op militair domein

Laat ons watertanden met de mooiste 4x4 foto's uit je collectie...
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Jullie staan daar toch bij een militair voertuig ? Of is dat een achtergelaten exemplaar ?

Ik ben er één keer gaan rijden, ben er via een weg ingereden waar geen bord stond (of verdwenen). Wel plots MP achter ons gehad :shock:
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Obsession
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Obsession »

Deekske schreef:jah... is te zien wat je illegaal noemt... eigenlijk mag je er niet komen, maar is niet afgesloten met draad of dergelijke, hangt hier en daar een bemost plakkaatje dat ik niet gezien heb. Heb er nog nooit iemand tegengekomen, dat is het stuk waar de tanks trainen, aan de overkant van de steenweg daar is het schietveld, dat is wel afgesloten en daar kan je best niet komen aan de naam af te leiden.
Is het militair domein van hechtel, ik ga er en in koersel op en kom er 2 uur later uit achter hechtel.
veel modder, wat bergjes, heuvels, delen met losse zand, bossen, water, alles op 1 groot terrein. In de winter ook mooie zichten, en dan het ijs dat het parcours extra interessant maakt.
Wil er wel eens heen gaan met groepje, maar groep mag niet te groot zijn zodat je niet teveel aandacht trekt.
ik ga in stal/koersel crossen dus tege hechtel aan en normaal komk daar ook geen militaire politie tegen ma die ene keer wel en had ik dus een verwittiging
Driving a Yamaha blaster
blasterboy
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door blasterboy »

deekske ben jij van mol ?
Deekske
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Deekske »

@ no limit YFZ: ja is een achtergelaten tank, staan er meerdere op dat terrein, motor zat er nog in, kunt hem eens aan de gang proberen te krijgen.

@ blasterboy: neen ik ben van Hasselt, ik zei daarstraks wel iets van dat mol niet in de buurt was maar dat was reactie op Johan H
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door epix no-fear »

Deekske schreef:@ no limit YFZ: ja is een achtergelaten tank, staan er meerdere op dat terrein, motor zat er nog in, kunt hem eens aan de gang proberen te krijgen.

zo'n tank zal ook wel fun zijn :D
CustomCoatingsHelvoirt
blasterboy
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door blasterboy »

ah dus dan is jahan h van mol :lol: jah wathever my to
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

hmmmm tank wegslepen met de quads en superquad vanmaken, weet je wat pk's er in zo een motor zitten???
TiM.
Quadrider
Quadrider

Bericht door TiM. »

als ik de baan over steek waar wij altijd crossen dan zit ik ook op militair domein
dan zit ik ook op het militair domein hier in helchteren maar dat loopt tot in hechtel en zo voort
St-service
onderhoud-herstellingen-revisie motor - veering
cross-enduro-supermotard-quad-...
0479 32 46 49
Deekske
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Deekske »

yup idd, is één grote plek. daarom ik richt mij altijd op de lampjes bovenop de belgacom toren die langs de baan naar hechtel staat. laatste keer brandden de lampen niet, waren we op baan tussen hechtel en leopoldsburg uitgekomen... beetje uit de richting. toevallig niemand die daar vandaag gaat crossen?
Plaats reactie