Ik ben er één keer gaan rijden, ben er via een weg ingereden waar geen bord stond (of verdwenen). Wel plots MP achter ons gehad

ik ga in stal/koersel crossen dus tege hechtel aan en normaal komk daar ook geen militaire politie tegen ma die ene keer wel en had ik dus een verwittigingDeekske schreef:jah... is te zien wat je illegaal noemt... eigenlijk mag je er niet komen, maar is niet afgesloten met draad of dergelijke, hangt hier en daar een bemost plakkaatje dat ik niet gezien heb. Heb er nog nooit iemand tegengekomen, dat is het stuk waar de tanks trainen, aan de overkant van de steenweg daar is het schietveld, dat is wel afgesloten en daar kan je best niet komen aan de naam af te leiden.
Is het militair domein van hechtel, ik ga er en in koersel op en kom er 2 uur later uit achter hechtel.
veel modder, wat bergjes, heuvels, delen met losse zand, bossen, water, alles op 1 groot terrein. In de winter ook mooie zichten, en dan het ijs dat het parcours extra interessant maakt.
Wil er wel eens heen gaan met groepje, maar groep mag niet te groot zijn zodat je niet teveel aandacht trekt.