Stroker krukas?
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Yamaha Blaster combinatie 240cc
Re: Yamaha Blaster combinatie 240cc
Yamaha YFZ480Build in progress
Re: Yamaha Blaster combinatie 240cc
voor cross geen k&n maar een schuimfilter
twinair of zo
twinair of zo
never drive faster then your angel can fly
Re: Yamaha Blaster combinatie 240cc
En andere raden weer andersom aan. Mag ik weten waarom jij een schuimfilter aanraad?mx jake schreef:voor cross geen k&n maar een schuimfilter
twinair of zo
Yamaha Blaster 2001: Spoorverbreders Voor&Achter, kill-switch, TrailTech Vapor, VanHasselt Uitlaat, TwinAir inlaat. 2006 Body.
Yamaha Blaster 2006: Spoorverbreders Voor&Achter, K&N Filter, Open luchtfilterbak, 13-42 vertanding, V-Force 4 Membraam, CT Uitlaat, Maier voorkap, kill-switch.
Yamaha Blaster 2006: Spoorverbreders Voor&Achter, K&N Filter, Open luchtfilterbak, 13-42 vertanding, V-Force 4 Membraam, CT Uitlaat, Maier voorkap, kill-switch.
Re: Yamaha Blaster combinatie 240cc
Houd meer fijnstof tegen, maar heel simpel je maakt na elke manche of wedstrijd je filter schoon.
Katoenen filters is een ramp om schoon te maken ivm met drogen in oliën etc en de aanschaf is duur.
Schuimfilters kosten meestal 1/3 van de prijs en schoonmaken is een eitje.
Katoenen filters is een ramp om schoon te maken ivm met drogen in oliën etc en de aanschaf is duur.
Schuimfilters kosten meestal 1/3 van de prijs en schoonmaken is een eitje.
Re: Yamaha Blaster combinatie 240cc
en een katoenen filter met hoes erom dan? Komt dit beetje overeen met een schuim?ItsJohn schreef:Houd meer fijnstof tegen, maar heel simpel je maakt na elke manche of wedstrijd je filter schoon.
Katoenen filters is een ramp om schoon te maken ivm met drogen in oliën etc en de aanschaf is duur.
Schuimfilters kosten meestal 1/3 van de prijs en schoonmaken is een eitje.
Yamaha Blaster 2001: Spoorverbreders Voor&Achter, kill-switch, TrailTech Vapor, VanHasselt Uitlaat, TwinAir inlaat. 2006 Body.
Yamaha Blaster 2006: Spoorverbreders Voor&Achter, K&N Filter, Open luchtfilterbak, 13-42 vertanding, V-Force 4 Membraam, CT Uitlaat, Maier voorkap, kill-switch.
Yamaha Blaster 2006: Spoorverbreders Voor&Achter, K&N Filter, Open luchtfilterbak, 13-42 vertanding, V-Force 4 Membraam, CT Uitlaat, Maier voorkap, kill-switch.
Re: Yamaha Blaster combinatie 240cc
als een k&n filter beter zou zijn zouden, ze ook wel in een crosser zitten
en waaron een duur katoenen filter kopen
terwijl een schuim filter maar €15 kost
eigelijk weet iedereen al dat zoon filter niet echt werkt
want ze doen er niet voor niets een outerwhere omheen
en waaron een duur katoenen filter kopen
terwijl een schuim filter maar €15 kost
eigelijk weet iedereen al dat zoon filter niet echt werkt
want ze doen er niet voor niets een outerwhere omheen
never drive faster then your angel can fly
Re: Yamaha Blaster combinatie 240cc
Ik vind je tandwiel verhouding wel erg laag, je hebt toch ook innovas erop liggen achter?
Ik zou 15 40kiezen, rij ik ook mee
Ik zou 15 40kiezen, rij ik ook mee
Yamaha blaster 2006 white
14t/40t
achterbrug 4"
Verhoogd stuur 3"
Trx 450 veren voor opnieuw geshimd , achter 125cc cross
spoorverbreders 2,5 cm voor /5cm achter
Goldspeed nerfbars
killswitch
innova's 18-10-11
Gepoorte cilinder
Wiseco zuiger pro lite
Afgevlakte cilinder kop 0,5mm
Van hasselt uitlaat
Open airbox
carburateur 28pwk
14t/40t
achterbrug 4"
Verhoogd stuur 3"
Trx 450 veren voor opnieuw geshimd , achter 125cc cross
spoorverbreders 2,5 cm voor /5cm achter
Goldspeed nerfbars
killswitch
innova's 18-10-11
Gepoorte cilinder
Wiseco zuiger pro lite
Afgevlakte cilinder kop 0,5mm
Van hasselt uitlaat
Open airbox
carburateur 28pwk