Update: Nieuwe aanwinst -> Raptor 700R se 2010

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Gielen_24
Quad Expert
Quad Expert

Re: Mini-project Raptor 350

Bericht door Gielen_24 »

bestel maar in eens een ander achter tandwiel :wink:
anders kom je niet boven de 70 a 80km per uur :D (spreek uit ervaring)
nette update's
suzuki ltz 400 special edition :crosser: :crosser:
Joren
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Joren »

Danku :)

Ik haal nu iets van 100 a 105, straatbanden gaan 30km per uur verschil zijn? En 2 tanden groter voortandwiel komt er samen op met de wielen.
Ik dacht dat men topsnelheid misschien een 5 per uur minder zou zijn, maar blijkbaar ben ik mis?
Yamaha raptor 350 '07
Joren
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Joren »

Hoplaa!

Aangekomen!
Afbeelding

Uitgepakt...
Afbeelding

Geplaatst!
Afbeelding

Na een ritje!
Afbeelding

Afbeelding

Morgen terug crossbanden erop, om zaterdag te crossen :p

Zeer content van de looks zo, zalig om mee te rijden! Alles voelt perfect aan :)
Ook toch even erbij vermelden dat ik zeer te spreken ben van Quadtuning. Alles zeer correct, en snel afgehandeld.
Dinsdag betaald, woensdag verzonden, donderdag geleverd.

Ik weet niet of ik mijn teller kan aanpassen nu, want snelheid klopt niet... Heb ook 15 tands tandwiel liggen nu, maar die ga ik volgende week eens plaatsen.

Heel mss volgende week nieuw bumpertje :)
Yamaha raptor 350 '07
Bartjuh
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Bartjuh »

Ziet er echt TOP uit!!
Voak buj te bange
Joren
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Joren »

Dank u! :)

Vandaag vervroegd tandwiel gestoken, teller gaat nu tot 123 ongeveer, maar bij zo'n snelheidsbord gaf ong een 15 a 17 km/u trager aan dan men teller. Dus snelheid met straatbanden nu komt overeen ongeveer met crossbanden en origineel tandwiel. Nu crossbanden erop om te crossen morgen, benieuwd wat dat tandwiel daar gaat doen.
Hoeveel druk moet er eig in mijnstraatbanden?
Yamaha raptor 350 '07
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

0,6 tot 0,8 bar, sommige rijden op 1 bar maar dat vind ik te veel

soms bij montage zetten ze er meer op zodat de band zich mooi op de velg zet en dan enkele dagen later kun je de druk verlagen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Joren
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Joren »

Heb ze tot een 0,9 bar gedaan, en voelt precies een beetje beter.

Zondag kleine fotoshoot,

Afbeelding

En ik in actie.

Afbeelding

Morgen vertrek ik voor 2 dagen naar Nederland, Utrecht met de vriendin :) van de gelegenheid gebruik maken om donderdag bij quadtuning langs te gaan :)

Zonder iets thuiskomen mag niet, ik heb wel al iets in gedachten, maar ga nog niks zeggen :p verwacht wel niet te veel zou ik zegge :p

Heb wel nog een vraag.. Ik zou m'n quad voor op de baan willen verlagen, hoeft niet zoveel te zijn.. Ik dacht aan verlagingsblokjes, maar als ik dat telkens moet wisselen als ik ga crossen... Iemand een idee/voorstel?
Yamaha raptor 350 '07
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

verlagingsblokjes is snelste en simpelste en kost het minste

maar verlagen is niet enkel lager leggen maar ook spoor regelen, kettingspanning controleren, want dit alles veranderd als je uw quad verlaagt. zij die zeggen op 1uur zet ik hem van cross naar SM quad :bier: veel geluk
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Bartjuh
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Bartjuh »

Joren schreef:van de gelegenheid gebruik maken om donderdag bij quadtuning langs te gaan :)

Zonder iets thuiskomen mag niet, ik heb wel al iets in gedachten, maar ga nog niks zeggen :p verwacht wel niet te veel zou ik zegge :p
Nieuw bumpertje?
Voak buj te bange
Joren
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Joren »

Bartjuh schreef:
Joren schreef:van de gelegenheid gebruik maken om donderdag bij quadtuning langs te gaan :)

Nieuw bumpertje?
Misschien.. Ik wist dat ik al vermeld had hoor :p maar ik ben net beginnen twijfelen.. Weet niet of dat bumpertje goed gaat staan...
Die van michael, van quadtuning zelf, de witte 350, zo een silvertec bumper was mijn gedacht dus.. Maar ik vrees dat dat niet goed staat op een niet-verlaagde quad...
Yamaha raptor 350 '07
Joren
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Joren »

yamahakoppel schreef:verlagingsblokjes is snelste en simpelste en kost het minste

maar verlagen is niet enkel lager leggen maar ook spoor regelen, kettingspanning controleren, want dit alles veranderd als je uw quad verlaagt. zij die zeggen op 1uur zet ik hem van cross naar SM quad :bier: veel geluk
Als ik het goed voorheb, komen de wielen camber te staan bij verlagen, niet?
Nu staan ze eigenlijk een beetje \ /, maar niet fel. Dus zou het goed moeten komen bij het verlagen... Correct me if im wrong he.
Als dat meevalt dan is het wel te doen. Ik vraag me alleen af hoe dat met zo'n verlagingslink zit voor achteraan..
Yamaha raptor 350 '07
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Jason McCoy »

Als je hier dan toch langs komt zou ik ook zeker even langs quadwinkel.nl in Barneveld gaan. Dat is echt een vette showroom. Dan is de shop van quadtuning ineens wel heel klein. Maar.... voor onderdelen heeft quadtuning meer voorraad naar mijn gevoel.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Joren
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Joren »

Jason McCoy schreef:Als je hier dan toch langs komt zou ik ook zeker even langs quadwinkel.nl in Barneveld gaan. Dat is echt een vette showroom. Dan is de shop van quadtuning ineens wel heel klein. Maar.... voor onderdelen heeft quadtuning meer voorraad naar mijn gevoel.
Heb daarstraks gekeken hoever beide winkels van elkaar liggen :p maar men vriendin moet ook willen he ;) ik overweeg het wel, al was het maar gewoon voor te kwijlen op men droomquad.. :p
Yamaha raptor 350 '07
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Jason McCoy »

Je komt er onderweg naar Utrecht nagenoeg langs. Is zeker de moeite waard. Dat bedrijf is een soort van walhalla voor quad liefhebbers
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Joren
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Joren »

Jason McCoy schreef:Je komt er onderweg naar Utrecht nagenoeg langs. Is zeker de moeite waard. Dat bedrijf is een soort van walhalla voor quad liefhebbers
Als er tijd is gaan we daar even langs :)

Nu wou ik nog net jullie mening vragen... Heb wat rond gekeken op internet naar andere 350s.. Ben aan het twijfelen om het chromekleur van m'n wielen door te trekken, oftewel zwart van het neusje door te trekken...
Yamaha raptor 350 '07
Plaats reactie