Pagina 2 van 2

Re: Project KFX 400

Geplaatst: ma 04 aug, 2014 09:33
door Jason McCoy
Dat klopt niet helemaal Smallie. Als je brede A-armen hebt maar met een schokbreker bevestiging voor een normale schokdemper dan voldoet deze schokdemper prima. Longtravel vering steek je alleen op A-armen die daar speciaal voor gemaakt zijn en dus de bevestigingen op de juiste plaats hebben staan.

Re: Project KFX 400

Geplaatst: ma 04 aug, 2014 11:13
door sjmallie94
Klopt, maar had niet gezien dat dezen 3 standen had voor de veer ophanging. :muur:

Re: Project KFX 400

Geplaatst: ma 04 aug, 2014 13:10
door johnoss
als je offroad wilt, zou ik de originele armen en spiralen er onder zetten. en idd die zwarte link eraf.
dan is er ook prima onroad mee te rijden, en kan je tegelijk ook het zand in duiken :D

Project KFX 400

Geplaatst: ma 04 aug, 2014 23:20
door KevinDG
Remmen ontlucht, nog wat kabels gesoldeerd, ketting gesmeerd enz..
Van de ophanging, de dempers zijn regelbaar in hardheid, is dat origineel?
Dus voor offroad link veranderen door originele, originele spiralen steken, en vooraan de poten verstellen op de draagarm. Komt goed!

Weet iemand iets over de TACH draad? Morgen bellen voor de kappen en laatste onderdelen, hopelijk goed nieuws!
Afbeelding
Afbeelding

Re: Project KFX 400

Geplaatst: ma 04 aug, 2014 23:28
door Jason McCoy
Je hebt rondom orriginele dempers idd

Re: Project KFX 400

Geplaatst: di 05 aug, 2014 00:58
door Tommeke18
kevinDG: misschien ben je hier iets mee. http://gallery.trailtech.net/media/inst ... LV-138.pdf

Re: Project KFX 400

Geplaatst: wo 06 aug, 2014 18:02
door johnoss
Dus voor offroad link veranderen door originele, originele spiralen steken, en vooraan de poten verstellen op de draagarm.



ja idd