Pagina 2 van 13

Re: Quadmaxx as/Full flights A-Armen

Geplaatst: za 27 dec, 2014 11:56
door yamahakoppel
probleem bij longtravel A-armen is dat schijnbaar ook de veerbevestiging veel verder naar buiten staat bij +3 dan bij+2 longtravel :?
als je nu bij die exceed +4 armen kijkt staat de veerbevestiging bijna tegen de ball-joints
http://www.shop.exeet.de/product_detail ... duct_id=30" onclick="window.open(this.href);return false;
als je dan naar +3 of +2 long travel kijkt staat de veerbevestiging ook bijna tegen de ball-joints :? en omdat we niet zeker waren waar de veerbevestiging ging staan bij een +3 long travel hebben we maar voor de standaard travel gekozen kunnen nog verlagingsblokjes steken of een verlagingslink van dura-blue en in het slechtse geval herlas ik de veerbevestiging :mrgreen: dan komt mijn diploma als lasser toch nog van pas :p

Re: Quadmaxx as/Full flights A-Armen

Geplaatst: za 27 dec, 2014 12:49
door kleijer
A ik snap het punt.
De exeet armen is het veerpunt verstelbaar.
Maar de +3 is een mooie keus.
Ben benieuwd naar de foto's

Re: Quadmaxx as/Full flights A-Armen

Geplaatst: za 27 dec, 2014 12:50
door Berre78
Yep is waar Kris zullen zien hoe het eronder staat erna he en kunnen we nog zien dan met een verlagingslink ofzo...

Re: Quadmaxx as/Full flights A-Armen

Geplaatst: za 27 dec, 2014 17:32
door mauricev
Ik vind het een hele vette as zo! Zit er ook voor te kijken maar twijfel nog tussen de 4+4 of de 5+5.

Re: Quadmaxx as staat eronder

Geplaatst: za 27 dec, 2014 17:44
door sjmallie94
yamahakoppel schreef:
sjmallie94 schreef:de remklauwen en de rempomp van het 2014 model zijn toch het zelfde gebleven of niet ?

Heb me dat namelijk bekeken toen ik zelf erheen aant zoeken was.
Vanachter staat er een dubbel zuiger remklauw op, maar de voorste zijn echt hevig, ik heb al op meerdere oudere modellen gereden van kameraden die remde allemaal het zelfde als mijne maar heb nu voor het eerst op een 2014 model gereden en viel mij op hoe hard die voorste remmen pakte daar zijn de oudere niks tegen. Ofwel was het omdat hem nog maar 120km op de teller had :)

Het enigste wat mij opgevallen is, is dat de voorrem hendel veranderd is, het reservoir is nu hoger, en niet meer zo breed.
Ook is systeem van de hendel anders als het oud model.

Re: Quadmaxx as/Full flights A-Armen

Geplaatst: za 27 dec, 2014 18:14
door yamahakoppel
kan zijn dat het een zwaardere pomp is en hierdoor meer druk kunt zetten

Re: Quadmaxx as/Full flights A-Armen

Geplaatst: zo 28 dec, 2014 18:58
door Petito
Knap man! in de zomer zeker nekeer rijden dan ;-)

Re: Quadmaxx as/Full flights A-Armen

Geplaatst: zo 28 dec, 2014 18:58
door Petito
Knap man! in de zomer zeker nekeer rijden dan ;-)

Re: Quadmaxx as/Full flights A-Armen

Geplaatst: zo 28 dec, 2014 22:27
door Berre78
Jaja dan gaan we rijden

Re: Project Berre78

Geplaatst: ma 29 dec, 2014 11:18
door Berre78
Ondertussen nog een bestelling gedaan een kleintje maar van xrw side frame's.
Afbeelding

Re: Project Berre 78

Geplaatst: wo 31 dec, 2014 08:58
door presta
Hallo rijders gebruiken we in Frankrijk voordat ze EXEET 4.
Ik raad u is om het goede te delen en de kwaliteit is top.
Idealiter, de jacht instelling, is de top voor de openbare weg.

http://www.raptor-superquader.com/topic62-96.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Foto's toegevoegd werken as

Geplaatst: za 03 jan, 2015 14:47
door Berre78
Hierbij nog wat foto's van de werken aan de achteras door Yamahakoppel :D :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Re: Berre 78 Foto's toegevoegd

Geplaatst: za 03 jan, 2015 15:03
door yamahakoppel
Lijkt op de 3de foto dat de C circlips niet juist zit maar blijkbaar is de groef niet zo diep waardoor de circlips niet 100% dicht gaat en ook niet in de hub valt :?

Ik zal het volgende keer nog eens controleren of de moer van de as nog goed zit. kreeg de circlips niet dieper in de hub heb er zelfs met een beitel tegen geklopt in de hoop dat hem dieper kwam

Re: Berre 78 Foto's toegevoegd

Geplaatst: za 03 jan, 2015 15:10
door Berre78
yamahakoppel schreef:Lijkt op de 3de foto dat de C circlips niet juist zit maar blijkbaar is de groef niet zo diep waardoor de circlips niet 100% dicht gaat en ook niet in de hub valt :?

Ik zal het volgende keer nog eens controleren of de moer van de as nog goed zit. kreeg de circlips niet dieper in de hub heb er zelfs met een beitel tegen geklopt in de hoop dat hem dieper kwam
Komt wel in orde Kris ben er toch binnenkort weer voor de a-armen en remleiding.
En trouwens ook goed gewerkt mag ook gezegd worden

Re: Berre 78 Foto's toegevoegd

Geplaatst: di 20 jan, 2015 19:00
door ferdi
Zijn de A-armen inmiddels gemonteerd?
Ik ben erg nieuwsgierig hoe dat eruit gaat zien, ik ben vandaag ook een beetje aan het meten geweest en ik zou ook graag een +3 setje a-armen willen hebben, ik denk een setje full flights die zijn nog een beetje te betalen vanuit Amerika...

Mvg ferdi