Pagina 2 van 7
Geplaatst: wo 17 nov, 2004 19:45
door No Limit W-tec
@ Keesie, heb je toevallig een goede schuifmeter of micrometer liggen om de G-force te meten. Heb hier geen meer op stock, verkopen als zoete broodjes. Zou graag eens weten hoe nauwkeurig die gemaakt zijn.
Heeft iemand nog een nieuwe Lonestar of Durablue liggen zodat we de waarden naast elkaar kunnen leggen ?
Geplaatst: wo 17 nov, 2004 20:01
door Ralph
G-force is al een stuk beter dan Durablue en ze kosten veel minder.
Hoe groot is de speling? 1mm? minder? meer?
Geplaatst: wo 17 nov, 2004 20:32
door No Limit W-tec
Ralph schreef:G-force is al een stuk beter dan Durablue en ze kosten veel minder.
Hoe groot is de speling? 1mm? minder? meer?
Ralph, we weten nog niet of G-force beter is, moet zich nog bewijzen, heb nog maar een goede maand iemand die met G-force rijdt.
Geplaatst: wo 17 nov, 2004 20:33
door Hanzie
die g-force kun je verstellen, niet? hoe gaat zoiets in z'n werk dan?
Geplaatst: wo 17 nov, 2004 20:36
door No Limit W-tec
In breedte bedoel je ? Zijn gewoon ringetjes die je over de as schuift zodat hub meer naar buiten komt. Is idem aan Lonestar en Durablue
Geplaatst: wo 17 nov, 2004 20:44
door Ralph
Qua uiterlijk zien ze er al een stuk beter uit, afwerking is ook wel een stuk beter.
Geplaatst: wo 17 nov, 2004 20:51
door keesie
No Limit YFZ schreef:@ Keesie, heb je toevallig een goede schuifmeter of micrometer liggen om de G-force te meten. Heb hier geen meer op stock, verkopen als zoete broodjes. Zou graag eens weten hoe nauwkeurig die gemaakt zijn.
Heeft iemand nog een nieuwe Lonestar of Durablue liggen zodat we de waarden naast elkaar kunnen leggen ?
goeie schuifmeter? ik lijk wel een heel klein beetje op jou, ik heb alleen maar snap-on gereedschap
als het maar duur is
Geplaatst: wo 17 nov, 2004 20:53
door Vincenzo
mag ik ens iets vragen wat totaal of topic is
waarom een durablue steken als er toch zoveel van geplooit worden en van standaardassen met verbreders hoor ik hier geen klachten?
ik wil totaal nie beweren da da beter is het is gewoon een vraag...
greetz
Geplaatst: wo 17 nov, 2004 20:54
door Hanzie
mijn achteras was krom met spoorverbreders
Geplaatst: wo 17 nov, 2004 20:55
door Vincenzo
was da nie van die supersprong? ma ik bedoel "gewoon" gebruik
Geplaatst: wo 17 nov, 2004 20:57
door No Limit W-tec
keesie schreef:No Limit YFZ schreef:@ Keesie, heb je toevallig een goede schuifmeter of micrometer liggen om de G-force te meten. Heb hier geen meer op stock, verkopen als zoete broodjes. Zou graag eens weten hoe nauwkeurig die gemaakt zijn.
Heeft iemand nog een nieuwe Lonestar of Durablue liggen zodat we de waarden naast elkaar kunnen leggen ?
goeie schuifmeter? ik lijk wel een heel klein beetje op jou, ik heb alleen maar snap-on gereedschap
als het maar duur is
Keesie, ben spaarzaam op mijn budget, bij mij is het goedkope import : Tengtools
Geplaatst: wo 17 nov, 2004 21:02
door keesie
dat is voor af en toe eens de badkamerkraan aandraaien.
maar ik zal eens meten, want dat is weten.
Geplaatst: wo 17 nov, 2004 21:05
door L.D.
Hanzie schreef:mijn achteras was krom met spoorverbreders
Hetzelfde hier
Geplaatst: wo 17 nov, 2004 21:07
door Vyrena
Kweet het niet, ik rijd hem ongetwijfeld krom met spoorverbreders maar we springen onze verbreedde assen door en ook die van Dura... Dus... ja mag raden wat het beste is....
Dan mar Lonestar
Geplaatst: wo 17 nov, 2004 21:10
door Ralph
Als je me verteld hoe groot de speling is, dan ga ik eens met Durablue overleggen. Heb jij er ook speling op Hans? Met de nieuwe lagers.