nog zoekende

Nieuw op het forum? Stel jezelf (en je quad) hier even voor.
vanrielotjuhh
Toeschouwer
Toeschouwer

Re: nog zoekende

Bericht door vanrielotjuhh »

Ja juist.. klote zeg.
Gelukkig worden ze nog genoeg te koop aangeboden
jary
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door jary »

vanrielotjuhh schreef:erg leuk altijd die verhalen over de fs1's, veel 'ouwe mannetjes' die een traantje wegpinken en vertellen dat ze de snelste van school waren haha. Dat is misschien nog wel het allerleukste aan dat ding... al die reacties altijd!Afbeelding

Maargoed, ik ben eigenlijk al een poosje aan het rondkoekeloeren geweest maar kan niet ontdekken waarom aan een 2-t geen kenteken meer zou worden veerleend hoor?
ik ook niet. kan iemand dan eindelijk eens vertellen WAAROM een 2 takt niet meer op kenteken kan?
PimSmeets
Quadrider
Quadrider

Bericht door PimSmeets »

jary schreef:
vanrielotjuhh schreef:erg leuk altijd die verhalen over de fs1's, veel 'ouwe mannetjes' die een traantje wegpinken en vertellen dat ze de snelste van school waren haha. Dat is misschien nog wel het allerleukste aan dat ding... al die reacties altijd!Afbeelding

Maargoed, ik ben eigenlijk al een poosje aan het rondkoekeloeren geweest maar kan niet ontdekken waarom aan een 2-t geen kenteken meer zou worden veerleend hoor?
ik ook niet. kan iemand dan eindelijk eens vertellen WAAROM een 2 takt niet meer op kenteken kan?
Vraag het de RDW.

Zal wel een emissie-verhaal zijn.
jary
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door jary »

ja milieu dus,maar dan krijg je 2 takt motoren dus ook niet meer op kenteken..

en de rdw iets vragen haha. breek me de bek er niet mee open. ik heb mijn buik vol van de rdw. wilde een paar jaar geleden een scooter op blauw kenteken laten zetten die nog geen kenteken had.zoveel gedoe gehad daar met de rdw omdat ze het zelf ook niet precies wisten kwamen ze allemaal met een ander verhaal aanzetten.
vanrielotjuhh
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door vanrielotjuhh »

Het is inderdaad waar dat 2takten niet meer op kenteken worden gezet, blijkbaar is de reden 'omdat het gewoon 2-takt is' ofzo.

Dit is de mail die ik aan rdw gestuurd heb:

Afbeelding

En hun reactie hier op...

Afbeelding

Gr, Afbeelding
Plaats reactie