hey manne, nee, heb nog geen tijd gehad om iets te doen. Ben net terug in 't land. Moest weg voor 't werk. Ik ga morgen al beginnen met de bougie te veranderen en de luchtfilter is na te kijken. Ik laat wel iets weten.
alvast bedankt voor de vele tips
heb probleempje met mijn Grizzly
voila, eindelijk.
Heb naar de luchtfilter gekeken en die is nog goed. Er zit zo'n blauw soort olie in. Is dat gebruikelijk voor luchtfilters?
Ben een nieuw bougie-ke gaan halen. Jammer genoeg had ik de originele bougie sleutel vd grizzly niet meer.... Das een echte nachtmerrie. Je kan met een standaard bougiesleutel niks doen bij ne Grizzly. De bougie zit veeeeeel te diep!! Dus dan maar wachten en weer naar de winkel. Eindelijk een goeie bougie sleutel te pakken gekregen. ... en ja hoor... het was de bougie. Die er in zat zag helemaal zwart. Nu gaat hij terug iets over de 90!
bedankt voor de info!
Heb naar de luchtfilter gekeken en die is nog goed. Er zit zo'n blauw soort olie in. Is dat gebruikelijk voor luchtfilters?
Ben een nieuw bougie-ke gaan halen. Jammer genoeg had ik de originele bougie sleutel vd grizzly niet meer.... Das een echte nachtmerrie. Je kan met een standaard bougiesleutel niks doen bij ne Grizzly. De bougie zit veeeeeel te diep!! Dus dan maar wachten en weer naar de winkel. Eindelijk een goeie bougie sleutel te pakken gekregen. ... en ja hoor... het was de bougie. Die er in zat zag helemaal zwart. Nu gaat hij terug iets over de 90!
bedankt voor de info!
-
- Quadfanaat
probleempje grizzly
misschien toch nog naar de afstelling kijken want de mijne rijd 10 km/u
sneller en waarom werd ie zo zwart? Ik heb er niet zo veel verstand
van, maar misschien weten anderen waarom?
the old magician
sneller en waarom werd ie zo zwart? Ik heb er niet zo veel verstand
van, maar misschien weten anderen waarom?
the old magician
zo zie de me wel en zo zie de me nie
- Rocky
- Quadrider
- Contacteer:
Ik denk dat je afstelling veel te rijk staat. Dan krijg je meestal het effect dat je bougie zwart uitslaat.kovadest schreef:voila, eindelijk.
bedankt voor de info!
Ideale kleur zou zo licht bruin/geel moeten zijn.
Er is natuurlijk ook de kans dat je olie verbruikt, maar dan zou je dit ook moeten zien in 1) olie peil dat zakt 2) blauwachtige damp in de uitlaat.
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;