Even voorstellen
Re: Even voorstellen
Nou 42 mailtjes verder willen ze mij de quad niet terug geven. Ze beschuldigen mij van verwaarlozing en slecht gebruik. Hoe ze dat in hun hoofd halen weet ik niet. Als er een iemand zuinig is voor zijn quad ben ik het wel. Heb zelfs een huisje voor de quad gebouwd. Ze willen dat ik de transportkosten en het groot onderhoud eerst betaald anders krijg ik mijn quad niet terug. Dit slaat nergens op omdat ze dat geeneens mogen doen. Als ik aangifte van diefstal doe moeten ze hem wel vrijgeven. Het gaat mij op de manier waarop ze het spelen. Natuurlijk wil ik die kosten wel betalen maar ze doen wel heel vreemd. De reparatie kosten zijn ongeveer 1700 euro. Dit is exclusief onderhoud. Die 1700 euro hoef ik dan niet te betalen. Dat is hun coulance zeggen ze. Onzin het valt gewoon binnen de garantietermijn. Heeft iemand van jullie ook zoiets meegemaakt?
- Jason McCoy
- Quad GOD
Bij welk bedrijf staat dat ding eigenlijk? Vind t zo vaag verhaal
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Dat klopt het is zeker een vaag verhaal. Dit is bij landfighter in best. Ik kan er ook niks anders van maken.
- Jason McCoy
- Quad GOD
Voor zover is er alleen een kantoor van landfighter in best maar geen dealer. Dat zal toch ook een naam hebben lijkt me? Waar zitten die gasten dan?
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
In principe heeft het bedrijf het retentierecht wat er in feite op neer komt dat je eerst moet betalen voordat je je kan mee krijgt. Ze kunnen de verplichting van de afgifte van de quad opschorten totdat de rekening is voldaan.
Wat staat er in de garantievoorwaarden van Landfighter?
Wat heb je zoal gezegd tegen het bedrijf en wat is hun reactie daarop?
Ik kan trouwens geen website van ze vinden?
Wat staat er in de garantievoorwaarden van Landfighter?
Wat heb je zoal gezegd tegen het bedrijf en wat is hun reactie daarop?
Ik kan trouwens geen website van ze vinden?
Nee dat bedoelde ik dus ook. Ik heb alles afgezocht maar kan dr niks over vinden
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland