QFB stickers
-
- Easy Quadrider
-
- Easy Quadrider
-
- Quadrider
- Contacteer:
www.destickerman.nl is ook een optie misschien, bestel ik ook wel is wat, is goede kwaliteit en niet zo duur, misschien daar straks ook ff een ontwerp neerleggen als die er is en dan kijken waar ie het goedkoopste is.
- Yamaster
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Maar welke afmetingen gaan we nemen? Misschien kunnen we ook doorzichtige nemen?
!Project YFZ 500 2t!
==> www.bojar-racing.be <==
==> www.bojar-racing.be <==
-
- Easy Quadrider
-
- Easy Quadrider
-
- Quad Expert
- Contacteer:
kzal is gaan bevragen, volgens mij gaat de prijs niet teveel verschillen in groote sticker,maar wel qua kleuren of logo, het logo van de t-shirt zou ideaal zijn om te gebruiken omwille dat we die tekening al hebben,dat zou de prijs al enorm drukken. Ook voor moesten we ooit nog is t-shirts laten maken dan zou de prijs iets goedkoper zijn.
greetz
greetz
-
- Easy Quadrider
je moet altijd de klichee van het logo vragen , dat heb je betaald en moeten ze u mee geven . anders ben je ergens verplicht daar terug te gaan om klichee kosten te vermeiden ( want hij heeft de klichee )blast Racer AKA sdsracer schreef:kzal is gaan bevragen, volgens mij gaat de prijs niet teveel verschillen in groote sticker,maar wel qua kleuren of logo, het logo van de t-shirt zou ideaal zijn om te gebruiken omwille dat we die tekening al hebben,dat zou de prijs al enorm drukken. Ook voor moesten we ooit nog is t-shirts laten maken dan zou de prijs iets goedkoper zijn.
greetz