Pagina 2 van 2

Geplaatst: wo 01 dec, 2004 20:23
door Frank MB
Vyrena schreef:IS dat hetzelfde als slangenklemmen?
zoiets volgens mij maar dan met rubber bekleed van binnen.

Geplaatst: wo 01 dec, 2004 20:33
door JAN15-10
Mooi plaatje :!:

Maar uh,gaan die sleuven nu niet als een Kaasschaaf werken :?:
als je begrijpt wat ik bedoel :?:

Jan 8)

Geplaatst: do 02 dec, 2004 12:16
door Robby
JAN15-10 schreef:Mooi plaatje :!:

Maar uh,gaan die sleuven nu niet als een Kaasschaaf werken :?:
als je begrijpt wat ik bedoel :?:

Jan 8)
volgens mij wel, maar je skidplate zit zowizo na het rijden vol met modder dus kan geen kwaad. Wat je wel kan voor hebben is dat als ze blijft hangen op een scheper steen dat ze helemaal opengereten wordt, hebbek al eens gezien. De sterkte van je plaat is de volheid he, moet dienen als een soort surfboard om over middenbermen te gleiden.
greetz

Geplaatst: do 02 dec, 2004 13:12
door No Limit W-tec
Misschien lijnen niet onder hoek van 90°, maar bvb 45° maken, dit zal minder scheppen. Omgekeerd dus van een kaasschaaf :lol:

Geplaatst: do 02 dec, 2004 13:49
door Ivoman #7
beter voorzien dan ontzien, da's juist :)

Anders gewoon dichtlassen... is toch voor bescherming blok en kader, niemand ziet dat ;) (+/-)

en ook, kans is er maar klein dat je het tegenkomt? :roll: :D

Geplaatst: za 04 dec, 2004 18:54
door bansheefreakie
http://img115.exs.cx/img115/792/66-0080.jpg
hier de foto voor de rear arm skidplate deze is dikker nl 5mm alu

Geplaatst: za 04 dec, 2004 18:59
door bansheefreakie
sorry mijn fout heb alleen de link gecopieerd hier is de foto
Afbeelding