Pagina 2 van 5
Geplaatst: zo 28 nov, 2004 11:50
door wantjes #9
voila dan zitten we hier op dezelfde prijs
Geplaatst: zo 28 nov, 2004 15:01
door bansheefreak
honda met papieren kost 8500 euro!!! is dus maar ietsjes duurder dan yfz.
maar de honda is heeft 1 pk meer dan de yfz is dus wat sneller.
Geplaatst: zo 28 nov, 2004 16:14
door Ralph
1 Pk zal je niet merken, ligt ook weer aan z'n tandwielverhoudingen en dat soort ongein.
Geplaatst: zo 28 nov, 2004 16:28
door Lewis
awel hanzie voor zelfde prijs dus 8200 eurokes of pak nu de honda nog iets duurder dan zou ik is voor de honda gaan , das echt iets voor u
Geplaatst: zo 28 nov, 2004 17:32
door SlOoT
Kun je dan niet beter een echte machien pakken, W-tec, EML, VLS ???
Geplaatst: zo 28 nov, 2004 18:52
door Vyrena
Minuus EML...
Geplaatst: zo 28 nov, 2004 19:06
door Frank MB
SlOoT schreef:Kun je dan niet beter een echte machien pakken, W-tec, EML, VLS ???
Hij wil papiertjes hebben voor op de baan.
En Vy wat is er mis met eml?
Geplaatst: zo 28 nov, 2004 19:08
door Vyrena
Ik vind het persoonlijk niet echt lekker zitten/rijden en het is ouder
Geplaatst: zo 28 nov, 2004 19:54
door Hanzie
ik wil testen zien en meningen
YFZ VS. TRX
Geplaatst: zo 28 nov, 2004 19:57
door R rider
ik heb het boekje atvsport hier liggen, test staan erin ik zal ze scannen en dan post ik ze op het forum
Geplaatst: zo 28 nov, 2004 19:58
door Hanzie
zou super zijn, thnx kenny!
Geplaatst: zo 28 nov, 2004 20:03
door keesie
Hanzie schreef:ik wil testen zien en meningen
YFZ VS. TRX
mening:
honda heeft een kickstarter
honda heeft slappere schokdempers en veren
honda is hoger
honda is stock smaller
maar ja, het is en blijft een honda
doe wat je gevoel je ingeeft, hier hoef je geen hoogdravende vergelijkingen te verwachten.
vergeet 1 ding niet, het kan allebei kapot
Geplaatst: zo 28 nov, 2004 20:05
door Frank MB
Geplaatst: zo 28 nov, 2004 20:26
door No Limit W-tec
Met beide kan je niet missen denk ik, al hoor ik soms wel eens klachten over de rijeigenschappen van de TRX. Qua looks, dat is allemaal persoonlijk, als je de TRX mooi vindt : ga dan voor TRX en daarmee uit, en net andersom. Wat betreft power : zou ongeveer gelijk moeten zijn. Wat betreft vering : Hanzie kennende vliegt er toch direct wat anders onder
, net zelfde opmerking over standaard breedte. Wat betreft sterkte denk ik dat ze beiden aan elkaar gewaagd zijn. Honda had vroeger een betere reputatie dan Yamaha, maar met de YFZ heeft de Yamaha toch weer een grote stap vooruit gedaan.
Wat mij echter meest stoort is dat de TRX noch in de VS, noch in Europa echt goede resultaten heeft kunnen neerzetten, op enkele uitzonderingen na. En aangezien Hanzie toch een pure MX rijder is die waarschijnlijk meer en meer wedstrijden gaat rijden zou ik toch kiezen voor de YFZ.
Geplaatst: zo 28 nov, 2004 22:04
door SlOoT
Ik weet dat het hier tussen YFZ en TRX gaat maar hoe zit het met de GasGas 450, zijn deze ook met kenteken te krijgen ?
Tussen YFZ en TRX zou ik voor de TRX gaan.