batterij - elc. start (yfz450)
- Rocky
- Quadrider
- Contacteer:
Tip: Ik heb op de vrouw hare quad ook eens een stroomverlies gehad toen we die pas gekocht hadden.
Ik dacht toen ook een slechte batterij, en ben naar de dealer geweest en kreeg een nieuwe. Na 2-3 weken stil staan, was die ook leeg.
Het bleek achteraf de pinkerdoos te zijn, die verkeerd was aangesloten en een zeer kleine stroom bleef trekken, zelfs als het contact uitstond. Dus even draadje anders aangesloten en t' was gefikst.
Ik dacht toen ook een slechte batterij, en ben naar de dealer geweest en kreeg een nieuwe. Na 2-3 weken stil staan, was die ook leeg.
Het bleek achteraf de pinkerdoos te zijn, die verkeerd was aangesloten en een zeer kleine stroom bleef trekken, zelfs als het contact uitstond. Dus even draadje anders aangesloten en t' was gefikst.
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Men heeft kleine batterij gemonteerd om gewicht te sparen. Normaal heb je geen probleem, denk nog altijd dat ergens een pinker of zo is blijven branden. En die kick, dat kan nogal eens tegenvallen.
Als het op de baan is kan ik de YFZ alleen in gang duwen. Ik duw de quad tot ie redelijke snelheid heeft en spring er dan in de vlucht op en laat ambriage los. Start dan zonder problemen.
Als het op de baan is kan ik de YFZ alleen in gang duwen. Ik duw de quad tot ie redelijke snelheid heeft en spring er dan in de vlucht op en laat ambriage los. Start dan zonder problemen.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadracer
- Contacteer:
Zo heb ik een keer mijn auto gestart Dat is pas een conditietestNo Limit YFZ schreef:Als het op de baan is kan ik de YFZ alleen in gang duwen. Ik duw de quad tot ie redelijke snelheid heeft en spring er dan in de vlucht op en laat ambriage los. Start dan zonder problemen.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"