Pagina 2 van 2

Geplaatst: di 30 nov, 2004 07:35
door Hanzie
ik zou gewoon naar de dealer gaan waar je hem hebt gekocht, zolang je garantie hebt zou ik daar alles laten doen, profiteer nu nog van de garantie zolang je die nog hebt! :)

Geplaatst: di 30 nov, 2004 09:02
door Rocky
Tip: Ik heb op de vrouw hare quad ook eens een stroomverlies gehad toen we die pas gekocht hadden.
Ik dacht toen ook een slechte batterij, en ben naar de dealer geweest en kreeg een nieuwe. Na 2-3 weken stil staan, was die ook leeg.
Het bleek achteraf de pinkerdoos te zijn, die verkeerd was aangesloten en een zeer kleine stroom bleef trekken, zelfs als het contact uitstond. Dus even draadje anders aangesloten en t' was gefikst. :wink:

Geplaatst: di 30 nov, 2004 11:14
door Ivoman #7
Ik ga er vandaag heen en ik zal het hem zeker eens zeggen. Allesinds, al is alles weer in orde, ik overweeg een extra kickstarter :)

Voor ik ga meet ik eens, meld ik hem de zwakheid van de batterij (YFZ verdient beter) en vraag ik hem m'n ralenti op punt te stellen ;)

dank voor de posts :D ;)

Geplaatst: di 30 nov, 2004 12:09
door No Limit W-tec
Men heeft kleine batterij gemonteerd om gewicht te sparen. Normaal heb je geen probleem, denk nog altijd dat ergens een pinker of zo is blijven branden. En die kick, dat kan nogal eens tegenvallen.

Als het op de baan is kan ik de YFZ alleen in gang duwen. Ik duw de quad tot ie redelijke snelheid heeft en spring er dan in de vlucht op en laat ambriage los. Start dan zonder problemen.

Geplaatst: di 30 nov, 2004 14:15
door Ivoman #7
mooi :)

Daar ben ik wel wat mee

Probeer ik volgende keer! ;)

Geplaatst: di 30 nov, 2004 15:46
door Rik350
No Limit YFZ schreef:Als het op de baan is kan ik de YFZ alleen in gang duwen. Ik duw de quad tot ie redelijke snelheid heeft en spring er dan in de vlucht op en laat ambriage los. Start dan zonder problemen.
Zo heb ik een keer mijn auto gestart :lol: Dat is pas een conditietest