FP vraag
wel voor het eerst de bevestiging, bij yoshi is dit een schoon beugel rondom de uitlaat met een soort tss stuk in aluminium rood. de uitlaat wordt aan elkaar gezet door veren maar denk dat dit afhankelijk is van type. verder het achterste gedeelte vindt ik heel mooi afgewerkt. Da is chroom met 3 inox vijsjes en da stuk is heel fijn afgewerkt. Dus naar mijn gedacht gaat de prijs naar afwerking.
Heb vandaag bartie zijn uitlaat binnen gedaan voor te TIG lassen. En die mens die hele dagen inox last en dergelijk zei al dat de las van mijn yoshi veel schoner was dan die van fp. Er zijn te veel kronkelingen zegt ie, ik las beter was zijn antwoord . en idd als je dan kijkt naar yoshi, heeeeeel fijne las en doorlopen zonder kronkeling en dergelijk.
De prijs moet ergens zitten. Het voornaamste is dat de uitlaat zijn werk doet. Moest het heroverdoen zijn dan kocht ik terug een yoshi waarom?? gewoon is mijn type uitlaat van lawaai en uitzicht.
Heb vandaag bartie zijn uitlaat binnen gedaan voor te TIG lassen. En die mens die hele dagen inox last en dergelijk zei al dat de las van mijn yoshi veel schoner was dan die van fp. Er zijn te veel kronkelingen zegt ie, ik las beter was zijn antwoord . en idd als je dan kijkt naar yoshi, heeeeeel fijne las en doorlopen zonder kronkeling en dergelijk.
De prijs moet ergens zitten. Het voornaamste is dat de uitlaat zijn werk doet. Moest het heroverdoen zijn dan kocht ik terug een yoshi waarom?? gewoon is mijn type uitlaat van lawaai en uitzicht.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
Ha ik ben al 25 jaar lasser van beroep en een las mag je nooit niet beoordelen op het uitzicht.En die moer die je daar hebt laten oplassen is van uitzicht beter gelast dan de lasnaden van de demper zelf.Wanneer men buizen last moet je je smeltbad zo kunnen instellen dat er aan de binnenkant van de buis(meestal niet zichtbaar achteraf) geen enkele verdikking te zien is want dat geeft dan weer een doorstroomvermindering met gevolg vermindering van de flow.
Enjoy your ride...
Bekijk je originele uitlaatbocht eens,daar waar hij hij in de cilinder steekt staat een verdikking (een soort buisje over je bocht) bekijk die las binnenin eens ,dat is gewoonweg schandalig als je moest weten hoe je daardoor een slechtere doorstromming krijgt maw. daar wordt tegendruk ondervonden van de uitlaatgassen en zo kort op de cilinder is op geen enkele motor goed.Dat komt zo origineel van fabriek uit.
Enjoy your ride...
Ja Fré en de las wegslijpen en het stuk afbreken.Néé ik wil maar bedoelen daar zitten dikbetaalde mannen dagen over te discuciéren hoe ze dat stuk gaan in mekaar zetten en dan wordt dat zo schandalig in elkaar geflatst.In het fabriek dan nog wel.Ik krijg dikwijls stukken op het werk in mijn handen dat ik denk,het heeft een gekende naam wordt veel voor betaald en het trekt op geen kl..e!!!
Enjoy your ride...
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ik ben zeer tevreden van rino, ik geloof er best in dat er kwaliteitverschil zit tussen yoshi en rino, omdat ik ze beiden heb gehad
ik vind rino de beste uitlaat voor hier, bij ons. omdat deze totaal geen herrie maakt en genoeg extra vermogen levert, ideaal voor de recreant!
ik vind rino de beste uitlaat voor hier, bij ons. omdat deze totaal geen herrie maakt en genoeg extra vermogen levert, ideaal voor de recreant!
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Yoshi is gewoon veel mooier afgewerkt, en daar betaal je uiteraard voor.
Of hij een halve pk meer of minder levert als een FPe, tja iedereen maakt die keuze voor zich.
Mij interesseert het niet als hij over 5jaar uit elkaar valt, dan heb ik toch allang een andere quad.
Of hij een halve pk meer of minder levert als een FPe, tja iedereen maakt die keuze voor zich.
Mij interesseert het niet als hij over 5jaar uit elkaar valt, dan heb ik toch allang een andere quad.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"