Pagina 2 van 2
Re: Uitlaat rood gloeiend raptor 700
Geplaatst: wo 12 apr, 2017 19:03
door bonzaiking
GinoRaptor700 schreef:bonzaiking schreef:Wat ik al dacht je bent helemaal verkeerd bezig
Ja vertanding moet zijn 15/36
blijf je zo rijden dan word het binnenkort huilen
Leg me dat eens uit. Waarom moet de vertanding 15/36 zijn als er orgineel 14/38 op hoort te liggen en ik hem niet alleen voor weggebruik wil gebruiken?
Mx jake de godfather van het forum heeft het prima uitgelegd
Re: Uitlaat rood gloeiend raptor 700
Geplaatst: do 13 apr, 2017 00:25
door GinoRaptor700
mx jake schreef:Die 15 36 is gebaseerd op kleinere banden en straat gebruik
Op die marnier worden je versnellingen langer
En draai je in de 5e versnelling minder toeren
Zoals je al eerder is verteld, is een 700 blok een langeslag motor
Dus veel koppel op lagetoeren
Als je daarmee juist veel in hogetoeren gaat rijden
Breekt vroeg of laat je drijfstang zuiger of een klepstaal
Dan kan je een ander blok gaan zoeken omdat de reparatie een paar 1000 euries kost
Als het al te maken is
Ah oké nu is het me ook duidelijk! Nou dan maar wat eerder doorschakelen. Heb er liever langer plezier van
Bedankt voor de uitleg!
Re: Uitlaat rood gloeiend raptor 700
Geplaatst: di 02 mei, 2017 19:18
door yamahakoppel
met 13/39 doe je toch niks anders dan schakelen met baanbanden, zit in elke versnelling direct in zijn max toeren durf wedden dat je sneller weg trok aan de rode lichten met 15/36 dan nu 13/39. de mijne draait al gek met 16/36
durf ook wedden dat je nog wheelies in zijn 3de trekt
met gemak waar ze eigenlijk niet voor gemaakt zijn. ik ken er die nog wheelies met 16/36 trekken in 2de dus daar moet je het ook niet voor doen
Re: Uitlaat rood gloeiend raptor 700
Geplaatst: di 02 mei, 2017 21:38
door Jazzy
yamahakoppel schreef:durf wedden dat je sneller weg trok aan de rode lichten
Groene lichten, dat lijkt me een beter idee.