Pagina 2 van 6

Re: Patje88nl's Raptor 700

Geplaatst: vr 12 mei, 2017 18:20
door kleijer
Geweldig mooie setup.
Alleen nog een +4 achter brug dan is hij helemaal porno.

Re: Patje88nl's Raptor 700

Geplaatst: vr 12 mei, 2017 18:21
door bonzaiking
Das erg breedt maat :shock:

Re: Patje88nl's Raptor 700

Geplaatst: vr 12 mei, 2017 18:25
door Patje88NL
kleijer schreef:Geweldig mooie setup.
Alleen nog een +4 achter brug dan is hij helemaal porno.
Een andere brug staat ook nog op het lijstje :D alleen zit dan te denken aan een +6

Re: Patje88nl's Raptor 700

Geplaatst: vr 12 mei, 2017 20:42
door kleijer
+6 staat mooi zeker weten.
+4 is je drift beter te controleren.

Re: Patje88nl's Raptor 700

Geplaatst: za 13 mei, 2017 17:03
door ferdi
Gaaf man maar hij is wel heel erg breed,zitten op die foto ook nog verbreders op de +7 achteras?
Als je een een +4 of +6 achterbrug neemt word de verhouding wel weer mooier denk ik.

Re: Patje88nl's Raptor 700

Geplaatst: za 13 mei, 2017 17:18
door Patje88NL
Ja op de foto had ik nog verbreders er tussen, ondertussen zijn ze er tussenuit. Ja ik denk dat een +6 wel mooi gaat staan :D

Re: Patje88nl's Raptor 700

Geplaatst: do 18 mei, 2017 08:30
door Teunie
Persoonlijk vind ik dit net te breed ik vraag me ook af of het lekkerder rijdt.
Het valt in ieder geval wel op that's for sure :)

Ik heb gewoon de standaard A-armen maar dan met verlagingsblokjes maar dat is het toch niet echt totaal geen comfort meer.
Is de vering beter met de KW spiralen erin?

Re: Patje88nl's Raptor 700

Geplaatst: do 18 mei, 2017 10:01
door bonzaiking
Teunie schreef:Persoonlijk vind ik dit net te breed ik vraag me ook af of het lekkerder rijdt.
Het valt in ieder geval wel op that's for sure :)

Ik heb gewoon de standaard A-armen maar dan met verlagingsblokjes maar dat is het toch niet echt totaal geen comfort meer.
Is de vering beter met de KW spiralen erin?

Wel een apart verhaal de orginele vering is toch meestal het meest comfortabel alles wat je daarna probeert is vaak toch stugger

Re: Patje88nl's Raptor 700

Geplaatst: do 18 mei, 2017 10:14
door Teunie
Met verlagingsblokjes verandert de hoek van de veer, is niet zoals de veer bedoeld is. Met kw spiralen wordt de veerweg korter maar blijft de hoek gelijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Re: Patje88nl's Raptor 700

Geplaatst: do 18 mei, 2017 10:22
door bonzaiking
Orgineel met blokjes is echt het soepelst daarna de kw,s de r1 schokbrekers die zijn het stugst

Re: Patje88nl's Raptor 700

Geplaatst: do 18 mei, 2017 10:28
door Teunie
O dan schiet ik er niks mee op. Als je over slecht wegdek rijdt rammelen de tanden uit mn mond.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Re: Patje88nl's Raptor 700

Geplaatst: do 18 mei, 2017 14:38
door bonzaiking
Je heb geen verstelbare vering dan?

Re: Patje88nl's Raptor 700

Geplaatst: do 18 mei, 2017 15:16
door Teunie
Nee gewoon de standaard vering zonder piggybacks. Maar die verlagings blokjes zitten ook niet vast worden alleen naar onder gedrukt door de vering dat is sowieso al een waardeloze constructie.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Re: Patje88nl's Raptor 700

Geplaatst: do 18 mei, 2017 18:15
door kleijer
Een setje op maat laten maken kun je zelf kiezen.
Hoor positieve berichten over yss.

Rij zelf met r6 veren achter te soft naar mijn idee.
Voor prima.
Zo heeft iedereen een eigen idee.

Re: Patje88nl's Raptor 700

Geplaatst: do 18 mei, 2017 19:36
door bonzaiking
Het heeft ook veel te maken met de lengte van je achterbrug/a armen zet je bijv de orginele vering op een quad met verbrede armen dan is deze wel
heel soepel das bij jou met verlengde achterbrug ook het verhaal