Mooie nieuwe handguards
- Yamaster
- Easy Quadrider

- Contacteer:
Ik denk dat de belangerijkste reden opwerpende stenen zijn.
!Project YFZ 500 2t!
==> www.bojar-racing.be <==
==> www.bojar-racing.be <==
-
Deekske
- Easy Quadrider

- Contacteer:
doe ik liever handschoenen aan, is evengoed en ziet er wat minder raar uit dan gemonteerde ovenhandschoenen denk ik....
en de handvatverwarming kan ik zo hard zetten dat je ze bijne niet meer kan vastpakken
en de handvatverwarming kan ik zo hard zetten dat je ze bijne niet meer kan vastpakken
Kawasaki Brute Force 750i 4x4
27" Bear Claw
Dynojet-kit
FP-uitlaat
Moose Power Module
Warn 3.0ci
Garmin Quest
27" Bear Claw
Dynojet-kit
FP-uitlaat
Moose Power Module
Warn 3.0ci
Garmin Quest
-
peet #77
- Quad Expert

- Contacteer:
ben ik ook met eens doe ook liever handschoenen aan maar die
overhandschoenen hebben een zeer goede eigenschap heb het zondag gezien op een kfx 700 die ging door de modder geen en hij had geen natte handen ik daarentegen wel en er waren er nog met natte handen
het heeft voordelen en nadelen
overhandschoenen hebben een zeer goede eigenschap heb het zondag gezien op een kfx 700 die ging door de modder geen en hij had geen natte handen ik daarentegen wel en er waren er nog met natte handen
het heeft voordelen en nadelen
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
-
Ludovic 250
- Quadrunner

- Contacteer:
asl je koude handen hebt met je je handen eens in het water dompelen of in het sneeuw wel je handschoene uit doen dan je haden afdrogen en terug handsschoene aan doen . helpt naar het schijnt
of wel
plastieke kandschoene ( van die handschoene die je bij somige benzine stations kan pakken ) onder ja handschoenen doen dat helpt ook naar het schijnt ja handen beginnen wel lichtjes te zweten maar het werkt
en voor koude voeten je voeten in een plastieke zak steken en daat je kousen over helpt ook naar het schijnt
M.V.G tim
of wel
plastieke kandschoene ( van die handschoene die je bij somige benzine stations kan pakken ) onder ja handschoenen doen dat helpt ook naar het schijnt ja handen beginnen wel lichtjes te zweten maar het werkt
en voor koude voeten je voeten in een plastieke zak steken en daat je kousen over helpt ook naar het schijnt
M.V.G tim
St-service
onderhoud-herstellingen-revisie motor - veering
cross-enduro-supermotard-quad-...
0479 32 46 49
onderhoud-herstellingen-revisie motor - veering
cross-enduro-supermotard-quad-...
0479 32 46 49
-
Fré
- Quad Expert

Ah ja, ik ken ook nog zo'n truc:TiM. schreef:asl je koude handen hebt met je je handen eens in het water dompelen of in het sneeuw wel je handschoene uit doen dan je haden afdrogen en terug handsschoene aan doen . helpt naar het schijnt
als je hoofdpijn hebt dan moet je eens lekker hard op een punaise gaan zitten. Hoofdpijn direct over!
Das gewoon een kwestie van relativiteit, hebben je handen juist in de ijskoude sneeuw gezeten dan voelen die koude handschoenen redelijk warm aan
White LTZ-450 - powered by MSD -