koop u ene met dubbel glas beslaat niet, ik had er voordien ene van smith en heb die 3maand gebruikt want ik was het kotsbeu om telkens bril af te want die beslaat helemaal.
Sg6 schreef:koop u ene met dubbel glas beslaat niet, ik had er voordien ene van smith en heb die 3maand gebruikt want ik was het kotsbeu om telkens bril af te want die beslaat helemaal.
Sg6 schreef:koop u ene met dubbel glas beslaat niet, ik had er voordien ene van smith en heb die 3maand gebruikt want ik was het kotsbeu om telkens bril af te want die beslaat helemaal.
welke van smith had ge dan gekocht?
ne gewone maar type ken ik niet meer, was een simpel brilleke
zelfde model als de mijne wel geen gekleurde lens en maar 2lagige aansluitmousse (hetgeen dat tegen je gezicht zit)De mijne is de tweede van de foto's die vyrena gepost heeft maar dan int zwart.In allegeval goede keuze gemaakt Franky
FOR FUN schreef:zelfde model als de mijne wel geen gekleurde lens en maar 2lagige aansluitmousse (hetgeen dat tegen je gezicht zit)De mijne is de tweede van de foto's die vyrena gepost heeft maar dan int zwart.In allegeval goede keuze gemaakt Franky
da brilleke leek ook op dees, mijne maat had een zwart. Kweet niet of er zoveel verschillende looks zijn van brils bij smith want die lijkt er straf op en ik was er totaal niet tevreden van. Mijne maat heeft die 3weken gebruikt en direct ene gekocht van Scott met dubbelglas. Twijfel niet en koop ene met dubbelglas anders ga je het beklagen. Is het nu een scott of een smith, neem een met dubbelglas.
je kan dat prbleem ook oplossen met een drupeltje dreft of dergelijke langs de binnenkant van je glas te doen en goed open te wrijven is wel niet blijvend he