Cardan is toch gemakkelijk hé
Ik kuis hem na elke modderige rit, zodat je niks meer van modder ziet, maar ik heb er nog nooit m'n plastiek afgedaan... Dus in het chassis zal dat wel vol zitten...
Schoonmaakbeurt: Hoe dikwijls kuis jij je quad
Na elke modderige rit wordt mijn vierwielertje met de tuinslang afgespoten (geen hogedrukreiniger), met de spons afgewassen, wordt alles met de compressor drooggeblazen en dan volgt nog een klein ritje om de quad volledig te drogen. Af en toe wordt de quad nadien nog es volledig ingewaxt
Allemaal veel werk maar het beloont op termijn + je vertrekt iedere keer met een '"propere machine"
Allemaal veel werk maar het beloont op termijn + je vertrekt iedere keer met een '"propere machine"
Fun is not a straight line !
-
- Quadrunner
- Contacteer:
das waar alleen jammer dat niet lang proper blijftSCOOBY schreef:Na elke modderige rit wordt mijn vierwielertje met de tuinslang afgespoten (geen hogedrukreiniger), met de spons afgewassen, wordt alles met de compressor drooggeblazen en dan volgt nog een klein ritje om de quad volledig te drogen. Af en toe wordt de quad nadien nog es volledig ingewaxt
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us