Honda TRX 450 of Kawasaki KFX-700 V-Force

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
V-force

Bericht door V-force »

Franky schreef:op de Amerikaanse Forums zeggen ze 120-128
de mijne ging 118
KFX700

Bericht door KFX700 »

Mijne is volledig origineel en kan er max 120 mee rijden, en dan zeker niet met wind tegen. Mooie weg en vrij vlak, anders niet mogelijk. Maar aan zulke snelheden rij je toch niet comfortabel en op je gemak. Je kan dat eens proberen, maar is helemaal niet veilig. Om echt te genieten op een quad rij je niet boven de 100. Dus volgens mij is die topsnelheid niet zo belangrijk, maar wel de souplesse en optrekken, wat voor deze quad subliem is. Zeker voor op de weg, minder voor het crossen(ofwel met veel croservaring), onverharde wegen een aanrader.
Bartkawa 700

Bericht door Bartkawa 700 »

M'n beestje zou ik zeker niet willen ruilen hij crosst als er weinig me nadoen en ik denk ook dat de rij-ervaring er veel mee te maken heeft ik heb er zelfs al redelijke sprongen mee gemaakt en zelfs dat kan ie zeker aan Vastrijden kan je beter vermijden want hij weegt als lood op je eentje kan je het wel vergeten K'kan wel niet goed vergelijken maar ik denk dat de baja en raptor zeker moeten uitgeslapen zijn om mij los te rijden verder nog succes met de aankoop en laat maar iets weten als er eens getest moet worden :wink: 8)
Banshee-Boy
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Banshee-Boy »

trx kiezen is mooier en zo en heeft een goeie blok
::::::: team dqt ::::::::::::

www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Plaats reactie