yamoto-150
-
- Quadfanaat
- Contacteer:
0 xp, ih heb wel met heftruck en tractors rondgeracet wat ook wel lache is
hmmz me broer zei net dat quads zijn voor milionairs als je geld overhebt of voor mensen die er echt wedstrijden mee willen gaan doen, dus dan weet ik dat ook weer ik meot wedstrijden gaan rijden
me moeder zei dat het voor mensen was die levensmoe zijn dan ben ik dat maar, ik rijdt wel lekker een quad
hmmz me broer zei net dat quads zijn voor milionairs als je geld overhebt of voor mensen die er echt wedstrijden mee willen gaan doen, dus dan weet ik dat ook weer ik meot wedstrijden gaan rijden
me moeder zei dat het voor mensen was die levensmoe zijn dan ben ik dat maar, ik rijdt wel lekker een quad
Laatst gewijzigd door Even_Life op zo 16 jan, 2005 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Je moet er ook de financieele middelen voor hebben héRoelof schreef:amaai zo brol dus ge zijt bijna 18 en ge gaat u zoiets kope
moest ik al bijna 18 zij ik zout wel weten nen dikken yfz 450
En op dat Amerikaans forum vinde ze die Yamoto nie slecht... dus waarom nie zouk zegge? Ma idd, als je de 200 neemt, spaar je mss nog ietsje meer door voor een (2dehands) Blaster
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Yamoto
Laats heb ik zo'n Yamoto gezien. Is hetzelfde als de Supermoto etc. Zijn inderdaad wazige merken. Maar ik betwijfel eraan of je het voor elkaar krijgt om er mee op de weg te gaan. Naar mijn weten heeft de RDW nog geen een keer op een dergelijke machine een type goedkeuring gegeven. Dus dan kan je er wel mee rijden maar ben je niet verzekerd. Dat kan zeer veel ergenis opleveren en ellende.
Wil je er mee gaan crossen, vraag dan meteen of de reserve onderdelen er ook zijn. Meestal is er geen oficele importeur en kun je de onderdelen meestal ook zeer slecht verkrijgen.
Maar de Yamoto die gezien had was 3mnd oud. Elke las was al roestig. De quad bouwde enorme karterdruk op en dat nam niet meer af. Vering ophanging vertoonde al haarscheurtjes. En deze quad stond binnen gestald en werd alleen mee op het gras gereden.
Persoonlijk heb ik er niet zo veel vertouwen in. Maar goedkoop in aanschaf kan wel eens duur in onderhoud worden.
Wil je er mee gaan crossen, vraag dan meteen of de reserve onderdelen er ook zijn. Meestal is er geen oficele importeur en kun je de onderdelen meestal ook zeer slecht verkrijgen.
Maar de Yamoto die gezien had was 3mnd oud. Elke las was al roestig. De quad bouwde enorme karterdruk op en dat nam niet meer af. Vering ophanging vertoonde al haarscheurtjes. En deze quad stond binnen gestald en werd alleen mee op het gras gereden.
Persoonlijk heb ik er niet zo veel vertouwen in. Maar goedkoop in aanschaf kan wel eens duur in onderhoud worden.
ik heb zo een yamoto over genomen en ik ben zo blij als een klein kind dat ik er na 6maand eindelijk vanaf ben
aftreksel van yamaha,ik denk het niet, de dozen hebben misschien in dezelfde depot gestaan
papieren 3x nu nie,dan nie,nooit nie
ik heb ze eens uit geleend voor een weekend,ik ga nu nie uitleggen wat er allemaal mis mee was ,maar laat ons zeggen dat ik er toch 3u mee bezig geweest ben vooralleer hij terug toonzaal klaar was en dan bedoel ik niet poetswerk
aftreksel van yamaha,ik denk het niet, de dozen hebben misschien in dezelfde depot gestaan
papieren 3x nu nie,dan nie,nooit nie
ik heb ze eens uit geleend voor een weekend,ik ga nu nie uitleggen wat er allemaal mis mee was ,maar laat ons zeggen dat ik er toch 3u mee bezig geweest ben vooralleer hij terug toonzaal klaar was en dan bedoel ik niet poetswerk