Das mijn gedachte er ook bij je kan wel tof doen dat ze je eerst moeten pakken maar daar gaat t toch helemaal niet om, zo,n bekeuring is misschien 300 euro.
Als jij strax iemand gehandicapt rijd gaat het om honderdduizenden euro's(jij blijft levenslang verantwoordelijk voor het slachtoffer daarom beter doodrijden) daar gaat de verzekering alles aan doen om dat niet te hoeven betalen en als zij doorhebben dat jij harder reed of niet eens recht hebt om op landbouplaten te rijden schuiven ze dat gewoon af. En krijg je hooguit je poliskosten terug en waarschijnlijk dat niet eens.
denk daar maar eens over na voor je de bink uit gaat hangen.
yfz of grizzly
wie tegen 40km/u rijd, kan je moeilijk "de bink uithangen" noemen éh
je mag maar 40, dus doe je ook maar 40.
by the way: als je met een landbouwquad rondrijd, dan mag je maar 40km/u doen, maar moet je motor ook begrenst worden op 40? of mag je motor in principe zo hard gaan als ie wilt
je mag maar 40, dus doe je ook maar 40.
by the way: als je met een landbouwquad rondrijd, dan mag je maar 40km/u doen, maar moet je motor ook begrenst worden op 40? of mag je motor in principe zo hard gaan als ie wilt
Pure adrenaline attached with a license plate !
Moet niet neen, die 40 per uur is voor mensen zonder rijbewijs.by the way: als je met een landbouwquad rondrijd, dan mag je maar 40km/u doen, maar moet je motor ook begrenst worden op 40? of mag je motor in principe zo hard gaan als ie wilt
Met rijbewijs => zo hard als op die baan mag
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
-
- Quadfanaat
Re: yfz of grizzly
volgens mijn dealer mag landbouw nu ook pas vanaf 18 ze hebben ze ingedeelt in categorien alle landbouwvoertuigen die rapper zijn dan 40 km per uur moet vanaf 18 (volgens mijn dealer)Roelof schreef:wel ik zit nu al een tijdje te twijfelen of ik me nu weer een sportquad zou kopen en nog te wachten tot 18 voor dan op de baan te gaan ofwel nu een grizzly te kopen en dan nu al op de baan te gaan
wat zouden jullie doen? ik woon dus in oost vlaanderen dus veel gelegendheden om naar crossparkoeren te gaan heb ik niet want er zijn er hier geen bij mijn weten ook heb ik niet echt iemand die hier met mij in de buurt zou willen rondcrossen want de meesten hebben al een rijbewijs en kunnen ze zonder problemen begeven op de openbare weg
yfz 450 2004 ktm style
Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...
Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Wacht tot je 18 bent! + dat geeft je tijd om te sparen
Koop je dan een beest van een crossquad en verzekering zodat je volledig gedekt bent in je aansprijkelijkheid tov derden, zodat je niet risico loopt je leven lang te betalen als je iemand omver rijdt met ernstige gevolgen...
Dat is nou de reden waarom iedereen moet verzekerd zijn... zodat anderen NIET in de kou staan omdat je niet genoeg geld hebt voor de rest van hun leven te betalen. (+de schade aan de ander z'n voertuig wordt je vergoed)
Ikzelf doe in verzekeringen. ben in opleiding. Dus binnen een jaar (na m'n stage) ben ik volledig bekwaam verzekeringen af te sluiten. Waarbij een snelle schaderegeling centraal gaat staan!
gegroet
Koop je dan een beest van een crossquad en verzekering zodat je volledig gedekt bent in je aansprijkelijkheid tov derden, zodat je niet risico loopt je leven lang te betalen als je iemand omver rijdt met ernstige gevolgen...
Dat is nou de reden waarom iedereen moet verzekerd zijn... zodat anderen NIET in de kou staan omdat je niet genoeg geld hebt voor de rest van hun leven te betalen. (+de schade aan de ander z'n voertuig wordt je vergoed)
Ikzelf doe in verzekeringen. ben in opleiding. Dus binnen een jaar (na m'n stage) ben ik volledig bekwaam verzekeringen af te sluiten. Waarbij een snelle schaderegeling centraal gaat staan!
gegroet