Pagina 2 van 3

Geplaatst: di 01 feb, 2005 20:43
door peterrrrr
cool!!!

Geplaatst: di 01 feb, 2005 22:03
door sictc
Op mijn oud beestje deed ik alsvolgt:

in z'n 1 of 2 rijden... een dot gas geven, ineens het gas dicht, en daarna vol het gas er weer op...
(dan was het of op de achterwielen, of achterover :roll:

Geplaatst: di 01 feb, 2005 22:14
door Dutje#82
Vyrena schreef:@ een Blastertje...
this toch zo geen gwn blastertje :roll: veele warrior's of quads in die klasse kunnen niet mee !! mss zelf geen klasse hoger !! maar daar kan ik mij niet over uitspreken !! :wink: :wink:

grtz

Geplaatst: wo 02 feb, 2005 13:07
door Franky
YFZ--lover, oe weete gij da? al tegen vyrena gereje ofzo?
't doet nog steeds veul wie dat er op zit zenne... (ni dak wil zegge da vyrena ni met ne quad kan rije 8) )

Geplaatst: wo 02 feb, 2005 13:23
door Mika
Totaal offtopic maar van Warrior is zeker ook iets te maken al kost het je dan héél veel voor relatief weinig

Wheelie is ook nog altijd niet mijn specialiteit maar in 2de op matige toeren rijden en dan goed gas geven, dan komt die bij mij wel omhoog :)

Geplaatst: wo 02 feb, 2005 14:16
door Sook
yamaha4life schreef:quad in 2de of 3de rustig rijden niet hoog in toeren,...
't is toch om met een blaster op het achterwiel te rijden hé, ik zou het toch bij de 2e versnelling houden om te beginnen

lukt het trouwens al een beetje, Peterrrrr?

groetjes SOOK

Geplaatst: wo 02 feb, 2005 15:28
door ~JoAcHiM~
Sook schreef: 't is toch om met een blaster op het achterwiel te rijden hé, ik zou het toch bij de 2e versnelling houden om te beginnen

lukt het trouwens al een beetje, Peterrrrr?

groetjes SOOK
de specialist ter zake :P

Geplaatst: wo 02 feb, 2005 15:49
door peterrrrr
:roll:

Geplaatst: ma 07 feb, 2005 12:08
door ~JoAcHiM~
peterrrrr schreef::roll:
waarom deze reactie Peter?

Geplaatst: ma 07 feb, 2005 13:25
door Frank MB
Met me vls hoefde ik enkel wat gas te geven :lol:

Geplaatst: ma 07 feb, 2005 18:26
door SlOoT
Frank MB schreef:Met me vls hoefde ik enkel wat gas te geven :lol:
Zodra je dat doet met zo'n quad dan maak je toch gelijk een driedubbele salto achterover ??

Geplaatst: ma 07 feb, 2005 18:52
door Frank MB
Alleen in het zand kwam die een paar keer omhoog, en er staat wat gas, niet pingas :lol:

Geplaatst: wo 09 feb, 2005 18:31
door Rearwheel driv'in
Koppeling is het magische woord....

Even aan je koppeling trekken, op het moment dat je volgas geeft (tweede versnelling).. De motor schiet dan even in de toeren, koppeling gelijk weer op laten komen en hoppa... je voorwielen gaan sky high....

Op een z400 gaat het ook prima in de drie, maar dan moet je zwaar naar achteren leunen. het makkelijkste is dan om met je linker voet in je grabbar te staan, en losjes je rechter voet op het rempedaal te houden (just in case :wink: )

Oja, ik zou het op een grasveldje oefenen :lol:

Geplaatst: wo 09 feb, 2005 18:50
door SlOoT
Bij mijn Cannondale was het altijd een eitje. 4e versnelling, beetje rond de 5000-6000 toeren en dan pin gas, direct voorbandjes omhoog :twisted: :twisted:

Geplaatst: do 10 feb, 2005 10:48
door Rearwheel driv'in
In de 4 met 5000-6000 toeren.... Yeah right :lol:

Dan rij normaal gesproken un dikke 80 km/h... (max 120 in de vijf)

Met een tandwiel dat achter net zo groot is als voor zekers...