tunen raptor 660
-
jeoentjuh
- Quadrunner

via duitsland wel
suzuki ltr450
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Product
www.bakkerbart.nl/winkels/cuijk/louis-jansenplein-16 bakker bart cuijk
www.donutracing.webs.com
lieve heer laot ut gauw avond worre ut liefst nog veur de middag
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Product
www.bakkerbart.nl/winkels/cuijk/louis-jansenplein-16 bakker bart cuijk
www.donutracing.webs.com
lieve heer laot ut gauw avond worre ut liefst nog veur de middag
-
Rik350
- Quadracer

- Contacteer:
t moet altijd via duitsland behalve bij de gas gas heb ik gehoord en ik heb er diverse gehoord dat dat niet lukte die kwamen allemaal bij ruitenbeek vandaan. Die doet grijs importeren uit usa en papieren krijgen lukt niet.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
Rik350
- Quadracer

- Contacteer:
Ja zo gaat het framenr moet gewoon geregistreerd zijn bij import misschien als jij via een goede weg importeerd dat je dan gelijk het framenummer kan laten registreren maar ik denk dat via die weg importeren niet veel geld gaat schelen met hier kopen.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
In belgie normaal geen probleem hoor, hebben vroeger een lt-160 van de usa laten komen en die was volledig in orde met de papieren, heeft een 25.000 frank gekost.
Ik zie eigenlijk niet in waarom dat niet zou gaan, me vader heeft honderden motorfietsen van de usa laten komen en telkens kregen wij daar naar een paar kleine aanpassingen de papieren voor. Moesten toen eerst naar de douane gaan, keuring gaan en dan papieren naar het ministerie van verkeer opsturen. Dus 9% invoerrechten, 21%btw en dan 250€ voor de technishe keuring en 350€+takszegels voor het ministerie en dan had je uw papieren met geldig PVG nummer.
Ik spreek wel al van een jaar of 6 geleden. Je kan uw voertuig ook laten in orde brengen door de "niet" bereidwillige invoerder.
grttz
Ik zie eigenlijk niet in waarom dat niet zou gaan, me vader heeft honderden motorfietsen van de usa laten komen en telkens kregen wij daar naar een paar kleine aanpassingen de papieren voor. Moesten toen eerst naar de douane gaan, keuring gaan en dan papieren naar het ministerie van verkeer opsturen. Dus 9% invoerrechten, 21%btw en dan 250€ voor de technishe keuring en 350€+takszegels voor het ministerie en dan had je uw papieren met geldig PVG nummer.
Ik spreek wel al van een jaar of 6 geleden. Je kan uw voertuig ook laten in orde brengen door de "niet" bereidwillige invoerder.
grttz