Le Touquet 2005
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Bedankt mannen, ben blij dat ik volgend jaar van dat nummer 177 af ben
Ook blij dat ik er hier een aantal op het forum op hun plaats heb kunnen zetten Zoals ik al zei : see you on the track
Ook blij dat ik er hier een aantal op het forum op hun plaats heb kunnen zetten Zoals ik al zei : see you on the track
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Van zo'n antwoorden wordt ik echt woest, ook al staat er een smilie bij. Het is toch maar weer gepost... Hier zitten echt een aantal zielige mensen. Dat het dan nog van jou komt Vyrena, die moderator bent, en die weet wat Touquet echt is, is nog zoveel erger.
Mensen die gaan kijken zijn weten dat het parcours een hel was en dat je niet per toeval op plaats 33 komt. BTW, als mijn co zoveel beter was en mijn slechte tijden heeft goed gemaakt, dan wist hij wel beter en reed hij met iemand anders en was hij top 5
Oh en nog iets, Touquet is samen met PDV hét quadevenement van Europa. Wil toch iets zeggen dacht ik. Je zou beter zelf meedoen Vyrena, of iemand van jullie team ipv zo'n reacties te schrijven.
Trouwens, VLS fans die denken dat VLS heilig is, eerste VLS op 37ste plaats... Tja, een beetje meer respect dus graag.
Mensen die gaan kijken zijn weten dat het parcours een hel was en dat je niet per toeval op plaats 33 komt. BTW, als mijn co zoveel beter was en mijn slechte tijden heeft goed gemaakt, dan wist hij wel beter en reed hij met iemand anders en was hij top 5
Oh en nog iets, Touquet is samen met PDV hét quadevenement van Europa. Wil toch iets zeggen dacht ik. Je zou beter zelf meedoen Vyrena, of iemand van jullie team ipv zo'n reacties te schrijven.
Trouwens, VLS fans die denken dat VLS heilig is, eerste VLS op 37ste plaats... Tja, een beetje meer respect dus graag.
No limit, waar baseer jij op dat dat je meer respect wilt. Als je er nu ook bij gezet had dat er zowat 200 yfz's meereden en maar 5 vlsen en nog wat polarissen en honda's en een verdwaalde landbouwquad. En je zegt er ook niet bij dat brusselers na een zeer slechte start bijna als laatste weg en naar 4 ronden al op de 6de stek het niet verkeerd deed. Het zijn gewoon geen vergelijkingen die je kunt trekken vind ik. En echt niets in het nadeel van de yfz want dat is ook echt wel een goede quad hoor.
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Frank, zinnetje van respect wat verkeerd geplaatst, had eigenlijk niets te maken met die VLS'en maar met de reactie van Vyrena.Vyrena schreef:Hoho, niet alleen jij hebt gereden.... Zonder je co zou je nooit als 33ste zijn geeindigd...
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Is zeker mooi wat hij heeft getoond, maar in endurance speelt jammer genoeg enkel het eindresultaat mee, met de rest koop je niets. Ik kan er van meespreken want in Mahon en Loon had ik ook pech (wel telkens uitgereden, maar veel tijd verloren).Frank MB schreef:En je zegt er ook niet bij dat brusselers na een zeer slechte start bijna als laatste weg en naar 4 ronden al op de 6de stek het niet verkeerd deed.
Er zijn heel wat toppers uitgevallen, ook van Moto & Co, het team van Blaise. Volgens mij zijn heel wat teams net een stap te ver gegaan in de tuning van hun motor. Vorig jaar had iedereen mooie vering en dergelijke en zaten ze op dat gebied zowat aan het maximum. Dit jaar hebben ze waarschijnlijk aan de motoren gewerkt om toch maar nog wat winst te boeken, links en rechts wel wat uitgeboord en gedaan. Volgens mij zaten bij de toppers heel wat 450 en 480 cc motoren (YFZ450 is in feite een 439cc). Heb er een paar gezien met witte rook, wat meestal wijst op kapotte cilinder die te ver geboord geweest is of dichting die het niet kan houden.
ja ik weet het, maar het was zeker mooi zo'n wedstrijd, veel mooier volgens mij als cross.No Limit YFZ schreef:Is zeker mooi wat hij heeft getoond, maar in endurance speelt jammer genoeg enkel het eindresultaat mee, met de rest koop je niets. Ik kan er van meespreken want in Mahon en Loon had ik ook pech (wel telkens uitgereden, maar veel tijd verloren).Frank MB schreef:En je zegt er ook niet bij dat brusselers na een zeer slechte start bijna als laatste weg en naar 4 ronden al op de 6de stek het niet verkeerd deed.
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Een topper van moto & co is uitgevallen in laatste vijf minuten. Dat is pas om zot te komen !
Het parcour was zwaar zeker voor zo'n Enduro.
Constant hobels en je zag na enige tijd de vermoeidheid bij de rijders.
Niet normaal om zo lang op die quad te zitten.
Hoeveel tanks rijden die uit in 3 uur?
Kan het zijn dat het parcour is veranderd voor de zondag?
Bij de live beelden op France2 was het toch anders.
Constant hobels en je zag na enige tijd de vermoeidheid bij de rijders.
Niet normaal om zo lang op die quad te zitten.
Hoeveel tanks rijden die uit in 3 uur?
Kan het zijn dat het parcour is veranderd voor de zondag?
Bij de live beelden op France2 was het toch anders.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ik ga jammer genoeg nog quadloos zijn, mijn quad is verkocht en vertrekt deze week nog en mijn nieuwe zal pas eind maart klaar zijn. Moet trouwens budget wat in het oog houden als ik alle inschrijvingen van het hele jaar wil rond krijgen. Zal vlug tegen de 1500-2000 € aanlopen... Vorig jaar vond ik het parcours trouwens ronduit gevaarlijk, men heeft beloofd een mooier parcours te maken, hopelijk is het ook zo.yamaha king schreef:no limit doe je mee in spa op 6 maart?
ik doe mee met bart is wel grappig als jij ook mee doet