Pagina 2 van 2
Geplaatst: vr 18 feb, 2005 01:35
door Rik350
Kijk daar hebben we nu echt wat aan
peet schreef:IK heb niet gerodeerd en die van mij gaat ook goe veruit van da roderen kom ik zot
Geplaatst: ma 28 feb, 2005 17:49
door peet #77
Rik350 schreef:Kijk daar hebben we nu echt wat aan
peet schreef:IK heb niet gerodeerd en die van mij gaat ook goe veruit van da roderen kom ik zot
Da is gene zever ik heb er niet naar gekeken moet je maar eens vragen DTF ga met hem rijden en de eerste week heb ik zelfs mijn achteras geplooid zal niet van te traag zijn
Geplaatst: ma 28 feb, 2005 17:57
door tointjuh
wat is er dan zo verkeerd aan die standaard zooi???
Geplaatst: ma 28 feb, 2005 18:11
door Teunie
Het effect van inrijden komt er pas later uit..........
Succes!
Geplaatst: ma 28 feb, 2005 18:31
door Skicks
Teunie schreef:Het effect van inrijden komt er pas later uit..........
Succes!
de topsnelheid ondervind je na je eerste 10 uren rijden. Daarna verandert daar niets meer aan.
hoelang je blok het houdt, da is wa anders...
Geplaatst: ma 28 feb, 2005 19:01
door Teunie
Skicks schreef:Teunie schreef:Het effect van inrijden komt er pas later uit..........
Succes!
de topsnelheid ondervind je na je eerste 10 uren rijden. Daarna verandert daar niets meer aan.
hoelang je blok het houdt, da is wa anders...
Dat bedoel ik ja.
Geplaatst: ma 28 feb, 2005 19:14
door peet #77
da is afwachten weet ik ook maar heb nu al 2800km op de teller staan en nog geen problemen met de blok ben nu bezig aan het rejetten van carbu da is afwachten
Geplaatst: ma 28 feb, 2005 19:37
door Franky
ik heb de mijne ook niet ingereden, en (ik denk dat 't daar toch aan ligt) heb maar een topsnelheid van 66 int veld...
en ik denk dat normaal gezien die top toch veel hoger moet liggen, niet?
Geplaatst: ma 28 feb, 2005 19:50
door peet #77
Franky schreef:ik heb de mijne ook niet ingereden, en (ik denk dat 't daar toch aan ligt) heb maar een topsnelheid van 66 int veld...
en ik denk dat normaal gezien die top toch veel hoger moet liggen, niet?
over wa quad ben je bezig
Geplaatst: ma 28 feb, 2005 19:56
door Franky
over ne Blaster, maar inrijden is inrijden, denk ni dat 't type quad hier veel mee te maken heeft..
kben toch zeker dat ik m'n volgende quad, eerst goe zal inrijden.
Geplaatst: ma 28 feb, 2005 20:37
door Teunie
Vooral 2 takt is gevoelig voor inrijden........Blaster gaat normaal net geen 100km/h.
Geplaatst: ma 28 feb, 2005 20:40
door Franky
Teunie schreef:Vooral 2 takt is gevoelig voor inrijden........Blaster gaat normaal net geen 100km/h.
hoho zie is
das een serieus verschil!
Geplaatst: ma 28 feb, 2005 20:41
door Dutje#82
mijn banshee is nu stilletjes ingelopen !!
int begin 15 min rijden niet te hoog in toeren zo een bak of 2 !!
dan 1 bak 20 al heftiger rijden !!
2 bakken goed door rijden maar niet tot de begrenzer gaan!!
inlopen banshee olie/benzien = 1/35 achteraf 1/40 nu nog 1 bakje goed door rijden en dan verhoudingen van benzine olie aanpassen en dan kan ik beginnen met trainen !!
grtz
Geplaatst: ma 28 feb, 2005 21:04
door peet #77
bij mijn volgende zal ik het ook eens proberen da inrijden
Geplaatst: ma 28 feb, 2005 23:14
door ger
banshee--lover schreef:
inlopen banshee olie/benzien = 1/35 achteraf 1/40 nu nog 1 bakje goed door rijden en dan verhoudingen van benzine olie aanpassen
ik zou niet tot 1/40 gaan en absoluut 1/35 blijven rijden
ik heb zelf banshee gereden en ze maken veel toeren en hebben dus ook voldoende smering nodig
ik heb zelf met fmf fatty's en andere jetting gereden en ben toen 1/32 gaan smeren, ik heb nooit last gehad van vuile bougies of wat voor tekens dan ook dat ik te rijk heb gesmeerd
zoek anders maar eens op
www.bansheehq.com voor tips
dus mijn advies is 1/35 blijven mengen en goede olie gebruiken, bijv. castrol tts
is een goede en betaalbare mengsmeerolie
als je niet wilt bezuinigen op je olie kan je ook castrol A747 gaan mengen