vlammen
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
je kan het ook zo maken zodat het normaal is, maar dan ga je al zware mods moeten doen, andere nokkenas en hogedrukzuiger en vergroting van de spoelkanalen en dergelijke, dan kan je dat het normaal is. Anderzijds vergroten van je sproeier zodat je een te rijke afstelling hebt, kan ook niet direkt kwaad maar laat veel kool na in je cilinder, te kleine sproeier kun je dat ook hebben maar dan bestaat de kans dat je kleppen wegbranden. dus erg veel goeds doet het niet.
-
Ludovic 250
- Quadrunner

- Contacteer:
-
peet #77
- Quad Expert

- Contacteer:
Da is een goeie vlammen uit een uitlaat van een quad die is op zijn kop gevallen.
Of heeft hij een sponsor voor uitlaten ???
Of heeft hij een sponsor voor uitlaten ???
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Ik heb nog gehoord, dat men in de uitlaat een bougie steekttim slijkpaling schreef:bij van die tuning wagens zie je dat soms
dit is een speciale uitlaat die door midel van een knop een ontsteking geeft achteraan de uitlaat zoals bij een electrische aansteker
die wagens habben een rijkere afsteling van hun benzine geloof ik en dan met die ontsteking geeft dit vlammen
maar wat als de vlam naar binnen schiet?![]()
![]()
en een gasleiding. Wanneer men dan op een knop binnen drukt,
dan komt er gas vrij die naar buiten geblazen wordt door de uitlaat
en tegelijkertijd geeft de bougie een vonkje en WOOEEFFFf
Yamaha Banshee 05' & 97'
-
tim slijkpaling
- Easy Quadrider

- Contacteer:
-
Mestdagh Alexander
- Easy Quadrider

-
epix no-fear
- Quad Expert

split je bougie kabel doe een kabel naar de bougie in je cilinder en de andere laat je tot aan de uitlaat komen dan boor je een gat in de uitlaat waar je een bougie in kan schroeven koppel je extra kabel aan die bougie dan heb je al een vonk
nu moet je aleen je benzine slang nog splitten en er een extra kraantje tussen zetten zodat je benzine naar je uitlaat kan laten lopen op het tijdstip zoals jij het wil.
vervolgens boor je nog een gaatje langs het gat waar je bougie in de uitlaat zit dan steek je daar een heel dun stalen buisje doorheen en dat las je vast op dat buisje steek je de extra bezine slang
vervolgens start je je quad geef je flink gas en draai je de 2e bezine kraan open dan komen er mooie vlammen uit
Ik heb dit systeem zelf ook gebruikt op een brommer dus volgens mij moet het op een quad ook lukken
nu moet je aleen je benzine slang nog splitten en er een extra kraantje tussen zetten zodat je benzine naar je uitlaat kan laten lopen op het tijdstip zoals jij het wil.
vervolgens boor je nog een gaatje langs het gat waar je bougie in de uitlaat zit dan steek je daar een heel dun stalen buisje doorheen en dat las je vast op dat buisje steek je de extra bezine slang
vervolgens start je je quad geef je flink gas en draai je de 2e bezine kraan open dan komen er mooie vlammen uit
Ik heb dit systeem zelf ook gebruikt op een brommer dus volgens mij moet het op een quad ook lukken
CustomCoatingsHelvoirt