VBM PEER

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
Bartje 400
Quadracer
Quadracer

Bericht door Bartje 400 »

das spijtig :?
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

euhm inschrijving is nog niets tegenover het onderhoud !! en het materiaal mijn neef doet dit ook !! een setje achter badnen 250 euro voorbanden 200 euro !! is 2-takt dus olie om te mengen ==> 41 euro /L
al de benzine 5 L is op 15 min leeg !! al het materiaal ZEKER 1000 euro ! om de twee jaar nieuw chasis ( zijn lam na 2 jaar ) 5.000 euro om de 5 maand motor revisie !! je mag het doen hè is SUPER leuk je gaat ZEER hard !! kmag hem soms warm rijden je kan met gemak aan 110 km/h door de bocht scheuren ! maar €€€€€ niet te doen :roll: :roll:

grtz
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

nu trg on-topic !!

grtz
BERT'S RACING SHOP

Bartje 400
Quadracer
Quadracer

Bericht door Bartje 400 »

ik mocht kieze tusse karte , solo of quad en quad vond ik et sjiekst ma das ieder zijn keus vind het alleen sptijtig da er weer ne quadter minder is
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Ik heb meer plezier als ik ga karten dan dat ik heb met crossen

En daar gaat het nog altijd om denk ik...

Was gewoon aan het denken om met eigen kart te beginnen, maar misschien blijf ik gewoon bij elke week een half uurtje indoor

Hartpijn ga ik niet hebben want ik heb er zelf voor gekozen om er mee te stoppen
Ludovic 250
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Ludovic 250 »

zeer spijtig :cry:
ik heb ook geen afgetraine body en ik kan ook niet mee met de rest maar ik doe het ook voor de fun,en heb ook al veel gedacht aan het overschakelen naar carting,maar toch blijft de cross ZALIG
maar ja jij beslist hé
Yamaha Blaster 2003 geprepareerd=>ROCKET
KrisZ400
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door KrisZ400 »

Mika schreef:Ik heb meer plezier als ik ga karten dan dat ik heb met crossen

En daar gaat het nog altijd om denk ik...

Was gewoon aan het denken om met eigen kart te beginnen, maar misschien blijf ik gewoon bij elke week een half uurtje indoor

Hartpijn ga ik niet hebben want ik heb er zelf voor gekozen om er mee te stoppen
Als je da toch wil blijven doen koop dan een eigen kart anders betaal je u blauw aan huur
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
S.W.A.T.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door S.W.A.T. »

waarom koop je dan geen straatlegal quad en doe gelijk de meeste hier op het forum voor het plezier rijden?denk je dat iedereen daar bij de vbm in de week gaat trainen? kijk maar eens naar leo laan die gaat de ganse week werken die is dakwerker die heeft ook geen tijd om te gaan trainen of iets dergelijks?
witte yfz 450 06
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

je betaalt je nog meer blauw aan een nieuwe hoor khebbet al een uitgelegt maarja het is zijn keus hè en alle keuzes respecteer ik en steun ik !! hij zal vette fun hebben maar het kost wel iets meer !!

grtz
BERT'S RACING SHOP

Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Op de baan rijden met quad gaat niet want ik ben pas 16

Ik zie wel wat het geeft, maar voorlopig stop ik met quad rijden
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door QuadGirl »

ik als meiske heb ook helemaal geen afgetrainde hobby en soms ga ik zondags ofzo trainen maar voor de rest ook niet hoor. Moet naar school en ben veel bezig voor mijn taken enzo. En ik vind van mn eigen dak toch goe meekan...
Maja, ge moet er echt het plezier in vinden eh. Heb er anderhalfjaar uitgelege en voor touquet ben ik wel hard gaan trainen als ik kon , paar keer gan fietsen en zondags goe trainen, uur aan een stuk... En op anderhalve maand had ik goede sprong gemaakt. Want geloof me, ik kwam van heeeeel diep. Zelfs de sportdokter zijn computerke gaf rood signaal aan.
Als ge elke week een uur aan een stuk erges goe traint, komde al een stukske verder.
Maja, nu na le touquet ben ik nog mar ene keer gan rijden, dus zal nog ferm mijn best moete doen. Ma als meiske zen ik toch al redelijk content. Ma kan nog veel beter...
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon www.at-tach.nl www.verkroost-scooters.nl
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Ik ben van de week eens naar de sportschool geweest, en ik moet zeggen dat ik het best wel leuk vind. Ik heb na Heerde niet meer gereden, ja 50 meter achter het huis maar dat was ook alles. Ik besef dat ik eigenlijk wel wat meer er voor moet doen, omdat ik wedstrijden puur verloren heb op conditie. Dat was niet 1x, maar meerdere keren zoals Well, Zeeland, Eersel enzv. Ik ga ook meer voor de fun dan het wedstrijdgebeuren, want eigenlijk zijn de wedstrijden een beetje saai, je rijd nog geen uur op de dag zelf, en de rest is wachten eten en wachten...
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Vind het ook saaier en saaier worden.

Als je elke week strijd om de overwinning zou ik dit er nog voor over hebben, maar nu is zo'n zondag gewoon afzien om half uurtje te rijden ergens achterin het veld
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Ik rijd dan niet echt achterin ofzo, maar ik hoef niet persee op een NK wedstrijd te komen om lol te hebben. Van de zomer reden mn broer, broertje en ik alledrie op een blaster in Heerde een clubwedstrijd, we streden om elke meter. Zulke dingen vind ik dan veel leuker. Ach ja, we zien wel wat 2005 ons brengt. Lukt het, is het mooi meegenomen, lukt het niet, dan heb ik pech
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door QuadGirl »

BQR!!! Meer als 100 quads, opgedeeld in verschillende categoriën en sinds dit jaar een regeling zodat alle goei bij elkaar kome in een A-categorie en dat er in de B-categorie en eventueel C- categorie (hangt af van de hoeveelheid) ook kan gestreden worden voor dat podium ofzo. Maar de bedoeling is dus dat je in een categorie komt te zitte die aan elkaar gewaagd zijn zodat het leuker is voor de piloot zelf maar ook voor het publiek, zo zien ze overal strijd. Voorheen was et een kopgroep, daar nog een groepke, daar nog een groepke, en da in verschillende reeksen, is niet leuk om naar te kijken.
Er is een training en drie reeksen en belangrijkste (vind ik ;-)) alleen maar quads, quads en nog ns quads!!!
Op een gewone bond vind ik et ook echt saai omdat (persoonlijk) solo's mij niet intresseren, dus Bqr, is mijn ding helemaal.
Normaal komt deze avond de kalender online, moest nog op paswoord wachten.
De rest is "under construction"
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon www.at-tach.nl www.verkroost-scooters.nl
Plaats reactie