Maximumsnelheid Z400 en Raptor660,...
Mijn maten zijn meestal redelijk betamelijk kwa rijgedrag (lees ze hebben al genoeg snelheidsboetes gehad, en ik ook), dus meestal zijn het de wettige snelheden... dus als ik dat zo lees heeft een Z of een Yzf toch nog genoeg over als je 90 moet bollen?
Heeft er trouwens iemand al ervaring met de interne tandwielverhoudingen aan te passen? De laatste versnelling eerder als overdrive instellen... of heb je in 't veld die laatste versnelling ook echt nodig? Alhoewel, in overdrive is die in 't veld ook te gebruiken... niet?
Is de Baya dan zoveel sneller nog?
Heeft er trouwens iemand al ervaring met de interne tandwielverhoudingen aan te passen? De laatste versnelling eerder als overdrive instellen... of heb je in 't veld die laatste versnelling ook echt nodig? Alhoewel, in overdrive is die in 't veld ook te gebruiken... niet?
Is de Baya dan zoveel sneller nog?
-
- Quadracer
- Berichten: 1413
- Lid geworden op: di 14 jan, 2003 01:05
- Locatie: Hagestein
- Contacteer:
Baja is een van de betrouwbaarste machines te krijgen zit een rotax is net als bij bmw bla bla 650 een cilinder. De baja word ook veel gebruikt bij rally raid als dakar en (he?)baja 2000
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
- Red King
- Easy Quadrider
- Berichten: 185
- Lid geworden op: vr 19 nov, 2004 18:08
- Locatie: stekene
- Contacteer:
Baja zou 135 gaan. Standaard zonder enige verandering; Ik heb met de mijne al 120 gedaan. Misshien dat hij wel 135 kan, maar veel had ik toch niet meer over. Ik vind 120 eigenlijk al te snel, als je dan moet stoppen met zo'n ding,....
Wat ik wel kan bevestigen is dat alles zeer sterk gemaakt is, maar dat heeft dan weer zijn weerslag in gewicht, wendbaarheid enz.
Ik denk wel dat het voor de amateur drevencrosser (zoals mezelf) de beste koop is, daar je eigenlijk alles hebt wat er nodig, toch zeker met de X-versie
Wat ik wel kan bevestigen is dat alles zeer sterk gemaakt is, maar dat heeft dan weer zijn weerslag in gewicht, wendbaarheid enz.
Ik denk wel dat het voor de amateur drevencrosser (zoals mezelf) de beste koop is, daar je eigenlijk alles hebt wat er nodig, toch zeker met de X-versie
Laatst gewijzigd door Red King op ma 14 mar, 2005 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Suzuki - Kingquad
-
- Quadracer
- Berichten: 1413
- Lid geworden op: di 14 jan, 2003 01:05
- Locatie: Hagestein
- Contacteer:
Ik heb wel eens fotos van je gezien maar jij bent nu niet bepaald een ferme kerelSlOoT schreef:Een beetje flinke kerel heeft toch geen achteruit nodigRik350 schreef:Ik vind alleen het ontbreken van een achteruit echt een groot gemis vooral aan zo'n zware machine
En als ferme kerel is het nog steeds irritant als je moet afstappen en je machine terug te duwen.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Standaard raptor loopt zeker 120km/h, dan wel tot einde gaan.
Met de nodige mods, zoals jetting + andere uitlaat loopt hij al 140km/h.
Indien tandwielen aanpassen doe je hem zeker 150 a 155km/h lopen!!
Een 450cc zou ik zeker niet nemen, deze gaat wel hard maar is absoluut niet geschikt voor tochtjes en zeker niet op de baan.
Stijve zit(zoals cross), motor is niet gemaakt voor constant gas open te rijden op lange banen. Is een echte crossquad en geen toerquad.
Z400 kan hiervoor ook gebruikt worden maar persoonlijk prefereer ik het sterke blok van een raptor.
Baja is ook een optie; hier heb ik geen ervaring mee...is wel duurder!!
Greetz
Met de nodige mods, zoals jetting + andere uitlaat loopt hij al 140km/h.
Indien tandwielen aanpassen doe je hem zeker 150 a 155km/h lopen!!
Een 450cc zou ik zeker niet nemen, deze gaat wel hard maar is absoluut niet geschikt voor tochtjes en zeker niet op de baan.
Stijve zit(zoals cross), motor is niet gemaakt voor constant gas open te rijden op lange banen. Is een echte crossquad en geen toerquad.
Z400 kan hiervoor ook gebruikt worden maar persoonlijk prefereer ik het sterke blok van een raptor.
Baja is ook een optie; hier heb ik geen ervaring mee...is wel duurder!!
Greetz
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-