woensdag zaterdag en zondag is het opeAdrie G. schreef:Dat parcours ligt in Neeroeteren Belgie dus....
dat is +/- 45 km van mijn woonplaats vandaan... Lijkt mij een erg gave baar om te rijden en lekker hard. Om een uurtje te moeten rijden vind ik niet erg.
Stel ik wil daar gaan rijden binnekort waar moet ik dan aan denken? kosten, vereisten ed.
welke dagen kun je er rijden? ook op zondag?
Groeten Ad.
DQT - Prezenting MC maasland
-
- Quadrunner
- Contacteer:
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadracer
- Contacteer:
Dat parcours ziet er heel goed uit maar kon je de fotowissels niet op de muziek doen das toch veel strakker. En die jump op 1.26 tot 1.30 is die als dubbel te nemen ? Dat lijkt me namelijk heel cool.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Ik had de muziek pas na dat ik de film af hadRik350 schreef:Dat parcours ziet er heel goed uit maar kon je de fotowissels niet op de muziek doen das toch veel strakker. En die jump op 1.26 tot 1.30 is die als dubbel te nemen ? Dat lijkt me namelijk heel cool.
![Heel Blij :D](./images/smilies/icon_lach.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_knipoog.gif)
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
[quote="Rik350"]Dat parcours ziet er heel goed uit maar kon je de fotowissels niet op de muziek doen das toch veel strakker. En die jump op 1.26 tot 1.30 is die als dubbel te nemen ? Dat lijkt me namelijk heel cool.[/quote]
Nee die dubbelsprong kan je niet nemen met je quad, zelfs bijna geen ene crosser neemt hem.
heel soms zie wel eens dat er eentje overspringt maar dat zie je niet vaak.
Nee die dubbelsprong kan je niet nemen met je quad, zelfs bijna geen ene crosser neemt hem.
-= Team DQT =-
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk
DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk
DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadrunner
- Contacteer:
of hij moet de eerste zijnyamaha4life schreef:Nee die dubbelsprong kan je niet nemen met je quad, zelfs bijna geen ene crosser neemt hem.Rik350 schreef:Dat parcours ziet er heel goed uit maar kon je de fotowissels niet op de muziek doen das toch veel strakker. En die jump op 1.26 tot 1.30 is die als dubbel te nemen ? Dat lijkt me namelijk heel cool.
![Razz :P](./images/smilies/icon_tong.gif)
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
-
- Quadrunner
- Contacteer:
eumh jaRik350 schreef:daag je me nu uit?
![Knikkende Duivel :twisted:](./images/smilies/icon_devil_knik.gif)
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner
- Contacteer:
heb al een gat gemaakt moest het mis gaanbansheefreak schreef:moet toch iemand proberen
![Razz :P](./images/smilies/icon_tong.gif)
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be