Pagina 2 van 3

Geplaatst: ma 28 mar, 2005 23:00
door FOR FUN
Jullie zullen wel bedoelen met rejetten,gewoon naar een grotere sproeier gaan toch?Wel ik meen dat Hans indertijd op zijn Z400 een 120 zitten had!!!!!!Bij mij zit er nu een Tm36 carb. op en volgens de afsteller zit er maar een 125 van sproeier in.

Geplaatst: ma 28 mar, 2005 23:14
door Ralph
Vraag of zoek het op Banshee HQ, neem die sproeier, dan zit je al in de buurt van de goede waarde. Doe daarna een testje en je bent klaar.

Ik weet dat het een k*t werk is om een Banshee te rejetten, maarja...wat moet dat moet :)

Geplaatst: di 29 mar, 2005 08:51
door R rider
ik denk toch dat je al vrij veel verstand moet hebben voor een banshee te jetten want met die dubbele carburator, is niet een van de plezantste werkjes en ik denk dat je dealer daarom ook wat teruggekrabbeld is en gezegd heeft de boel moet niet gejet worden

Geplaatst: di 29 mar, 2005 09:25
door Ralph
De grootste angst voor een dealer zal zijn dat zowat alles er af moet om bij de carberateurs te komen.

Geplaatst: di 29 mar, 2005 09:40
door Vincenzo
Ralph schreef:De grootste angst voor een dealer zal zijn dat zowat alles er af moet om bij de carberateurs te komen.
is hij het dan wel waard van dealer tezijn ik weet niet hoor hij vraagt toch voor de werkuren...

Geplaatst: di 29 mar, 2005 10:04
door Ralph
Daar heb je wel gelijk in. Maar als hij het niet weet en het dan liever niet zegt en de motor loopt vast, dan is de dealer de lul toch? Vreemd...

Geplaatst: di 29 mar, 2005 10:32
door R rider
niet speciaal, ze zullen wel een uitvlucht zoeken...

Geplaatst: za 02 apr, 2005 22:18
door Dutje#82
zal wel zoiets zijn !! kheb het mijn dealer gezegt !! hij heeft me garantie als de boel vastloopt krijg ik het van hem betaalt 8) dus what's the problem :wink:


grtzzzzz

Geplaatst: zo 03 apr, 2005 07:46
door arnold
dat je dr niets wijzer van wordt als hij vast loopt ,en woorden en daden zijn twee verschillende dingen .
dus zoek ff een andere dealer of doe he zelf en REJETTEN dat ding

Geplaatst: wo 15 jun, 2005 21:15
door Dutje#82
jah.. dus toch op laten rejetten !!

en WEER een verschil in power !! :lol: :lol: trekt iets beter onderin nu !

grtzzzz

Geplaatst: wo 15 jun, 2005 21:37
door Tony
Sinds wanneer moet alles eraf om te rejetten! Ze kunnen zo tussen uit. Tenzij er natuurlijk de niet standaard carbs op zitten.

Geplaatst: wo 15 jun, 2005 21:45
door Ralph
Noah, de tank zit nogal in de weg.

Geplaatst: wo 15 jun, 2005 21:58
door Tony
carbs kunnen er aan de zijkant uit, verloopslang van carb naar luchtfilterhuis aan de luchtfilterzijde losdraaien, en naar voren schuiven

Altijd zo gedaan.

Geplaatst: wo 15 jun, 2005 23:22
door Ralph
Bedoel je naar achter? Dus de luchtfilterbak in.

Geplaatst: do 16 jun, 2005 09:50
door Tony
Nee, het dikke gedeelte van de slang kan over het dunne gedeelte geschoven worden. Nu kunnen de carbs uit de inlaatrubbers geschoven worden (Naar achter), en ertussen uit gehaald worden.