akkoord dat er er motermods voor nodig zijn maar hoeveel kost porting want als ik het opzoek kan je moeilijk de prijzen van in amerika vergelijken met hier want daar doen ze dat elke dag, als je dat hier vraagt bekijken ze je alsof je chinees spreekt
ik heb zelf alles gedaan wat er met een blaster motortje kan, zelfs met 380 gram lichter maken van het vliegwiel, maar het blijven 195 cc's.
toen konden we stock banshees bijhouden maar daar wen je ook wer snel aan, daarna heb ik wat radicaals anders gekozen en dat loopt als de brandweer.
hehe, wat voor quad heb je nu precies?
IK ga me pas een andere kopen binnen paar jaar dus nu moet die blaster toch nog ffe mij tevreden stellen, het leven van een student....
alles willen maar geen inkomen hebben om er voor te sparen
Dit is misschien een beetje laat, maar de kleine (Standaard)carburateurs worden op de motor gezet, zodat deze van "onderuit" beter trekt, grote hebben alleen zin als je echt hoog in toeren rijdt. (Supermotard e.d.)
To finish first, you first have to finish
VLS KTM 560