Pagina 2 van 4
					
				
				Geplaatst: vr 06 mei, 2005 12:35
				door RoBiN
				Heel interessant 

 
			
					
				
				Geplaatst: vr 06 mei, 2005 12:36
				door Fré
				
			 
			
					
				
				Geplaatst: vr 06 mei, 2005 13:15
				door Sharky #3
				prachtige uitleg
Ik heb het uitgeprint voor mijn pa zijne z400 moest hij er zelf ook eens aan beginnen
Nu is het ook duidelijk te zien. De kfx400= Z400 er hangt een suzuki sticker op het frame van een "kawasaki"
			 
			
					
				
				Geplaatst: vr 06 mei, 2005 13:32
				door Fré
				oh nog iets, het is altijd aan te raden om de spanning van deze 6 inbusboutjes te controleren:

 
			
					
				
				Geplaatst: za 07 mei, 2005 00:24
				door Sg6
				Fré schreef:oh nog iets, het is altijd aan te raden om de spanning van deze 6 inbusboutjes te controleren:

 
Waarom?? Ik heb er niet aangekomen dus normaal geen pb.
 
			
					
				
				Geplaatst: za 07 mei, 2005 08:38
				door Fré
				Voor de zekerheid.
Die statorboutjes schijnen bij sommigen los zitten. Wat wel opvalt is dat als dit dan al het geval is, het blijkbaar meestal bij mensen met hotcams erin is.
Dit zijn de boutjes die bij het starten van de quad belast worden.
Tis maar om deze topic zo volledig mogelijk te maken, en elk probleem dat ooit in de geschiedenis van de Z is voorgekomen te voorzien.
			 
			
					
				
				Geplaatst: za 07 mei, 2005 15:23
				door rayman
				prachtige uitleg man. blij voor jou dat tie draaid .
			 
			
					
				
				Geplaatst: za 07 mei, 2005 15:28
				door Fré
				zou het niet helpen als je alles op video zou opnemen?
Of heel veel foto's trekken?
En een handboek bij de hand?
Denk eraan: als je hem zelf niet meer in elkaar krijgt nadien, dat er hoogstwaarschijnlijk wel iemand zal kunnen helpen.
Met die intentie probeer ik ook zoveel mogelijk alles zelf te doen. Het geeft me een gerust gevoel.
			 
			
					
				
				Geplaatst: za 07 mei, 2005 15:45
				door KrisZ400
				De overschot van de boutjes kan je verkopen dan heb je wist met het zelf te doen  

 
			
					
				
				Geplaatst: za 07 mei, 2005 15:46
				door Fré
				
			 
			
					
				
				Geplaatst: wo 11 mei, 2005 15:31
				door doubletracing
				bij zulke werken heb ik altijd schrik om iets vergeten vast te zetten of iets verkeerd te doen...maar wel chapeau om er zo zelf aan te beginnen.RESPECT 

 
			
					
				
				Geplaatst: wo 11 mei, 2005 15:37
				door Teunie
				Fré schreef:zou het niet helpen als je alles op video zou opnemen?
Of heel veel foto's trekken?
En een handboek bij de hand?
Denk eraan: als je hem zelf niet meer in elkaar krijgt nadien, dat er hoogstwaarschijnlijk wel iemand zal kunnen helpen.
Met die intentie probeer ik ook zoveel mogelijk alles zelf te doen. Het geeft me een gerust gevoel.
Is waar Fre, maar als je hem in elkaar hebt en er komt 1 boutje los is het miserie........daar ben ik altijd bang voor.
 
			
					
				
				Geplaatst: wo 11 mei, 2005 16:10
				door koeke
				mooi uitgelegd, maar voor zoiets die ik hem binnen want dan vertrouw ik mezelf niet. Bij mij stopt het bij het vervangen van de olie, bougie en filters 

 
			
					
				
				Geplaatst: vr 13 mei, 2005 19:01
				door Sg6
				ben vandaag een toerke gaan rijden en moet zeggen da draait nu gelijk een mercedes, groot verschil qua geluid.
			 
			
					
				
				Geplaatst: vr 13 mei, 2005 19:36
				door Dutje#82
				Sg6 schreef:ben vandaag een toerke gaan rijden en moet zeggen da draait nu gelijk een mercedes, groot verschil qua geluid.
ziet eh... super auto's en geen werk aan  
 
   
   
 
grtzzzzzzzzzzzzzzzz