Metaalfrees?
pas op als je da op kolom boormachine aanspant he, kan zijn dat ge nogal snel een nieuwe frees gaat mogen steken
. Normaal zijn frezen met schroefdraad vastgehouden als je die dan zo in boorkop steekt vrees ik dat je snel gaat blokkeren en de snee van freesje gaat doen verdwijnen en dan ipv te frezen gaat uw stuk daveren en pling kapoet
( kem het al tegen gekomen
)
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
epix no-fear
- Quad Expert

-
epix no-fear
- Quad Expert

Hm misschien is dat ook wel een goed idee Rik, dan vergoed ik jullie wat en dan dan gooi ik daar een dagje een paar staafjes door dat ding heen.
Dormer had mij vandaag gebeld, maar ik kon helaas vandaag niet. Zal dus later deze week of volgende week worden, zal eerst eens kijken wat er uit dat gesprek komt.
Dormer had mij vandaag gebeld, maar ik kon helaas vandaag niet. Zal dus later deze week of volgende week worden, zal eerst eens kijken wat er uit dat gesprek komt.
-
Rik350
- Quadracer

- Contacteer:
Ow je wilt gaan produceren oh nou ja dat kan ook wel. WE hebben ook nog een oude iets lichtere freesmachine en draaibank te koop die zijn met niet te veel aanpassing cnc te maken maar dat moet je dan maar eens bekijken.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
Rik350
- Quadracer

- Contacteer:
Nee die hebben we ook nog gehad op een emco 5 maar dat is niet strak genoeg toen zijn we over gegaan op twee losse emco 8 en een losse bovenfrees(die te koop staan) en nu hebben we twee zwaardere machines waar ik de types niet van ken.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."