Vraag banshee : Engine rebuild kit !

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
keesie
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door keesie »

Rik350 schreef:en ik denk dat een hoop roepen niks met info te maken heeft maar met interesant doen. Die honda 250 was ook maar een praatje en zelfs je rug lijkt mee te vallen en die sprong was ook niet wat jij er van deed voorstellen ik vind je maar een ***ventje
ik ook :lol:
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

heb ik al lang door dat er teveel blablabla aanhangt
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

sluiten die boel hier.. de lastige mannetjes komen er trg aan !!

grtzzzzzzz :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
Rik350
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

Moet je maar niet van die domme praatjes versprijden daar komen dit soort nare mannetjes op af.

Ik d8 het ook al heel lang moet je zijn eerste posts eens zien.

voeg eerst eens iets toe hier aant forum voor je iemand naar noemt. Jij Noemt alleen maar merken die je op andere forums tegenkomt maar weet nog niet eens in welke hand je een schroevendraaier moet vasthouden dus laat me niet beginnen he. :x
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."

"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

je bent nu 7maand op het forum, hebt meer dan 1200 berichten, en er is nog nergens eens iet zinnigs uitgekomen... en het is niet van de ambetanterikken zijn daar weeral, denk gewoon zelf is na, voor je een vraag stelt zou je beter zelf wat research doen op www.google.be of altavista enzo van die dingen dan vind je misschien al je antwoord op je vraag. da ook 6maand out met je rug blablabla veel gezeik en gezever want ik ga 6maand stilzitten en je bent na 4weken al aan het rijden :roll: :roll: :roll:
en ik ga ne 250r kopen want ik heb zoveel € hier en zoveel € daar, je budget intreseert niemand, alsget krijgt van mama en papa ist plezant.
Om dus nog maar te zwijgen over je jump verhaal...
de mazzel
keesie
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door keesie »

het wordt tijd dat je op een ander forum je rare vragen en opmerkingen gaat bezigen. Het forum is al niet meer wat het was en dit soort praat wordt het alleen erger.

doei
doubletracing
Quadracer
Quadracer

Bericht door doubletracing »

:D
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

www.depannagedoublet.be
L.D.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door L.D. »

keesie schreef:het wordt tijd dat je op een ander forum je rare vragen en opmerkingen gaat bezigen. Het forum is al niet meer wat het was en dit soort praat wordt het alleen erger.

doei
Je moet hem nu niet weg laten lopen ook hé... Hij heeft toch nog niemand uitgescholden ofzo, jullie hebben waarschijnlijk wel gelijk dat hij veel praatjes verkoopt en nog maar weinig zinnigs heeft gezegd, maar een forum is voor iedereen vind ik als ge geen kwade bedoelingen hebt.
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
tointjuh
Quadracer
Quadracer

Bericht door tointjuh »

L.D. schreef:
keesie schreef:het wordt tijd dat je op een ander forum je rare vragen en opmerkingen gaat bezigen. Het forum is al niet meer wat het was en dit soort praat wordt het alleen erger.

doei
Je moet hem nu niet weg laten lopen ook hé... Hij heeft toch nog niemand uitgescholden ofzo, jullie hebben waarschijnlijk wel gelijk dat hij veel praatjes verkoopt en nog maar weinig zinnigs heeft gezegd, maar een forum is voor iedereen vind ik als ge geen kwade bedoelingen hebt.
ik vind dat L.D. gelijk heeft
tointjuh
Quadracer
Quadracer

Bericht door tointjuh »

anders komen er helemaal geen mensen meer opt forum :(
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Voor alle standpunten is wel iets te zeggen.

Misschien moet je toch eens nadenken over je posts, aangezien ze zulke reacties oproepen, en het een en ander een beetje bijstellen.

Vind zelf ook dat je erg hoog van de toren blaast, niet dat het direct een ramp is ofzo maar je kunt zelf ook wel begrijpen dat je sommige mensen daarmee irriteert.

Probeer zelf ook een bijdrage te leveren op het forum door een gegronde reactie te plaatsen en niet iets dat je gehoord hebt.
Het is leuk dat je zo enthousiast bent over het quadten, maar probeer eerst na te denken voor je post.

Wat het tunen van je quad betreft, doe het stap voor stap.
De meeste mensen op het forum doen er jaren over om hun quad op te bouwen en als jij dan ligt op te scheppen over a-armen hier, veren daar, motor kit hier, dan komt dat al snel opschepperig over.

Bovendien weet ik gewoon zeker dat het voor je eigen bestwil beter is om stap voor stap op te bouwen, aangezien je de pk's nooit baas kunt in 1 keer. Heb je er trouwens niet meer plezier van om je quadje te zien groeien dan in 1 keer alles te willen veranderen?

Kritiek heb je genoeg gehad, het is aan jou om er wat mee te doen anders wordt je op dit forum niet meer serieus genomen.

Ik herinner me nog de komst van Sloot aka ICE, lang geleden.
Doet me een beetje aan jou denken. Nou, hij heeft zichzelf gebeterd en is nu een gerespecteerd lid van het forum, iedereen kijkt op tegen zn getunede quad!

Hoop dat het met jou op dezelfde manier kan aflopen ;)
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
keesie
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door keesie »

Teunie schreef:Voor alle standpunten is wel iets te zeggen.

Misschien moet je toch eens nadenken over je posts, aangezien ze zulke reacties oproepen, en het een en ander een beetje bijstellen.

Vind zelf ook dat je erg hoog van de toren blaast, niet dat het direct een ramp is ofzo maar je kunt zelf ook wel begrijpen dat je sommige mensen daarmee irriteert.

Probeer zelf ook een bijdrage te leveren op het forum door een gegronde reactie te plaatsen en niet iets dat je gehoord hebt.
Het is leuk dat je zo enthousiast bent over het quadten, maar probeer eerst na te denken voor je post.

Wat het tunen van je quad betreft, doe het stap voor stap.
De meeste mensen op het forum doen er jaren over om hun quad op te bouwen en als jij dan ligt op te scheppen over a-armen hier, veren daar, motor kit hier, dan komt dat al snel opschepperig over.

Bovendien weet ik gewoon zeker dat het voor je eigen bestwil beter is om stap voor stap op te bouwen, aangezien je de pk's nooit baas kunt in 1 keer. Heb je er trouwens niet meer plezier van om je quadje te zien groeien dan in 1 keer alles te willen veranderen?

Kritiek heb je genoeg gehad, het is aan jou om er wat mee te doen anders wordt je op dit forum niet meer serieus genomen.

Ik herinner me nog de komst van Sloot aka ICE, lang geleden.
Doet me een beetje aan jou denken. Nou, hij heeft zichzelf gebeterd en is nu een gerespecteerd lid van het forum, iedereen kijkt op tegen zn getunede quad!

Hoop dat het met jou op dezelfde manier kan aflopen ;)
:idea:
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

jullie hebben wel gelijk... idd het is leuker om je quad te zien groeien... maar ik dacht om zelf informatie eruit te halen en intussen en topic te hebben waar andere mensen ook hun conclusie's uit trekken als ze iets veranderen aan een banshee... !!

maargoed ik zal er aan werken !! PROBEREN :wink:

grtzzzzzzz
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
Plaats reactie