neem nimmer een smc (mijn ervaring)
-
- Toeschouwer
- Berichten: 48
- Lid geworden op: za 17 jul, 2004 12:26
- Locatie: Doetinchem
-mag ik hierop antwoorden
-spijtig om te horen dat je zoveel problemen hebt met je quad,maar
of je garantie krijgt of niet ligt voor een groot gedeelte aan je dealer
er zijn er spijtig genoeg vele die nu enkel geld willen scheppen nu de quads zo in zijn
-voor de rest tegen 5 p/u in en uit de garage rijden en dan al een wiel afbreken (dan vraag ik mij af wat er voor allemaal gebeurd is )
volgens de foto die ik kan zien gaat ze toch nog goed
ik heb nu toch al een deel van die smc's lopen en tot nu toe (hout vasthouden)heb ik nog geen enkele terug gezien met problemen
-het starten, daar moet ik jullie gelijk in geven , de batterijen zijn van bedenkelijke kwaliteit(nieuwe kost 20€)
-als je een quad koopt aan de prijs van een fiets moet je niet verwachten dat je kwaliteit koopt
-alle merken hebben wel eens problemen,en ja de ene wat meer dan de andere
-spijtig om te horen dat je zoveel problemen hebt met je quad,maar
of je garantie krijgt of niet ligt voor een groot gedeelte aan je dealer
er zijn er spijtig genoeg vele die nu enkel geld willen scheppen nu de quads zo in zijn
-voor de rest tegen 5 p/u in en uit de garage rijden en dan al een wiel afbreken (dan vraag ik mij af wat er voor allemaal gebeurd is )
volgens de foto die ik kan zien gaat ze toch nog goed
ik heb nu toch al een deel van die smc's lopen en tot nu toe (hout vasthouden)heb ik nog geen enkele terug gezien met problemen
-het starten, daar moet ik jullie gelijk in geven , de batterijen zijn van bedenkelijke kwaliteit(nieuwe kost 20€)
-als je een quad koopt aan de prijs van een fiets moet je niet verwachten dat je kwaliteit koopt
-alle merken hebben wel eens problemen,en ja de ene wat meer dan de andere
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 196
- Lid geworden op: zo 17 okt, 2004 13:04
- Locatie: NL
- Contacteer:
nou wat betreft de garantie
van mijn dealer krijg ik niets omdat de importeur volgens hem geen garantie geeft
maar na navraag heb ik volgens importeur 2 jaar
maar als dealer niets wil geven kan ik niets doen
ik probeer het nu via de importeur om wat te regelen
maar die kans is ook heel klein
ben nu wel bezig om een yfz te krijgen en dan gaat de SMC zeker de deur uit
van mijn dealer krijg ik niets omdat de importeur volgens hem geen garantie geeft
maar na navraag heb ik volgens importeur 2 jaar
maar als dealer niets wil geven kan ik niets doen
ik probeer het nu via de importeur om wat te regelen
maar die kans is ook heel klein
ben nu wel bezig om een yfz te krijgen en dan gaat de SMC zeker de deur uit
-
- Quadracer
- Berichten: 1413
- Lid geworden op: di 14 jan, 2003 01:05
- Locatie: Hagestein
- Contacteer:
anders even aan zijn oor over de kassa heen trekken en er dan in schreeuwen. VOLGENS DE IMPORTEUR KRIJG IK WEL GARANTIE helpt ook wel eens.of als je een vrouw bent even huilen scheelt ook veel.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
- Quad Master
- Berichten: 1734
- Lid geworden op: ma 07 mar, 2005 19:16
- Locatie: melle (gentbrugge)
- Contacteer:
yo
ik heb ook ne SMC blast 170cc en ik heb GEEN problemen
myn supper quadje
PS: S.M.C komt uit THAILAND !!!!!!!
ik heb ook ne SMC blast 170cc en ik heb GEEN problemen
myn supper quadje
PS: S.M.C komt uit THAILAND !!!!!!!
Laatst gewijzigd door kane op ma 06 jun, 2005 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Ik heb dus identiek hetzelfde met mijn Linmax 150 cc (uit Australië). Eerst een dom probleem met mijn benzinekabel, daarna mijn remklauw losgereden en nu die staaf waaraan mijn ketting hangt in twee gebroken (hoe heet dat ding trouwens?). Ik laat hem deze week herstellen (passen er trouwens Yamaha Fenders op, want die van Kazuma zijn blijkbaar niet te verkrijgen. Hij ziet er bijna identiek uit als een 80 cc van Yamaha, dus hopelijk is het geen probleem), en dan verkoop ik hem...
Mijn nieuwe quad wordt wss een Warrior (of anders een 400ex, maar dan moet ik nog ff doorsparen). Wat is trouwens het verschil tussen een Warrior en een Raptor 350 cc?
Mijn nieuwe quad wordt wss een Warrior (of anders een 400ex, maar dan moet ik nog ff doorsparen). Wat is trouwens het verschil tussen een Warrior en een Raptor 350 cc?
-
- Quadracer
- Berichten: 1276
- Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 09:34
- Locatie: Bree-Tongerlo
nieuwere looks en bitje nieuwere motor en van da soort zakeAlfredo schreef:Ik heb dus identiek hetzelfde met mijn Linmax 150 cc (uit Australië). Eerst een dom probleem met mijn benzinekabel, daarna mijn remklauw losgereden en nu die staaf waaraan mijn ketting hangt in twee gebroken (hoe heet dat ding trouwens?). Ik laat hem deze week herstellen (passen er trouwens Yamaha Fenders op, want die van Kazuma zijn blijkbaar niet te verkrijgen. Hij ziet er bijna identiek uit als een 80 cc van Yamaha, dus hopelijk is het geen probleem), en dan verkoop ik hem...
Mijn nieuwe quad wordt wss een Warrior (of anders een 400ex, maar dan moet ik nog ff doorsparen). Wat is trouwens het verschil tussen een Warrior en een Raptor 350 cc?
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Het blok is nog steeds hetzelfde hoor.Blaster-boy schreef:nieuwere looks en bitje nieuwere motor en van da soort zakeAlfredo schreef:Ik heb dus identiek hetzelfde met mijn Linmax 150 cc (uit Australië). Eerst een dom probleem met mijn benzinekabel, daarna mijn remklauw losgereden en nu die staaf waaraan mijn ketting hangt in twee gebroken (hoe heet dat ding trouwens?). Ik laat hem deze week herstellen (passen er trouwens Yamaha Fenders op, want die van Kazuma zijn blijkbaar niet te verkrijgen. Hij ziet er bijna identiek uit als een 80 cc van Yamaha, dus hopelijk is het geen probleem), en dan verkoop ik hem...
Mijn nieuwe quad wordt wss een Warrior (of anders een 400ex, maar dan moet ik nog ff doorsparen). Wat is trouwens het verschil tussen een Warrior en een Raptor 350 cc?
Geloof dat de uitlaat beetje anders is maar verwacht er geen wonderen van.
De oude Warrior zal ongeveer hetzelfde lopen als de nieuwe, wel hebben ze wat kg's van de nieuwe afgeschraapt zodat hij een wat betere handling heeft. Verder is inderdaad het uiterlijk aangepast.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Zou ik dan een Warrior (bj 1995, FMF POWERCORE 4 uitlaat, Goldspeed Nerfbars, Goldspeed bumper, 4 nieuwe banden (die volgens mij niet zo nieuw zijn), nieuwe piston (moet dus nog gerodeerd worden)) kopen? De vraagprijs is 3000 EUR, en er is 3 weken geleden 2200 EUR op geboden (maar blijkbaar niet geaccepteerd)...Teunie schreef: Het blok is nog steeds hetzelfde hoor.
Geloof dat de uitlaat beetje anders is maar verwacht er geen wonderen van.
De oude Warrior zal ongeveer hetzelfde lopen als de nieuwe, wel hebben ze wat kg's van de nieuwe afgeschraapt zodat hij een wat betere handling heeft. Verder is inderdaad het uiterlijk aangepast.
-
- Quadracer
- Berichten: 1276
- Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 09:34
- Locatie: Bree-Tongerlo
eerlijk gezegt zou'k nog wat doorspare alsk jou was zal wel goe in orde zijn enzo ma 'k vind et toch nie zo ne schone
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Bwa kijk, daar trek ik mij eerlijk gezegd niet veel van aan ze. Als je door de modder rijdt, of kantelt met een quad (en je fenders breken ofzo), ziet hij er ook niet meer uit.Blaster-boy schreef:eerlijk gezegt zou'k nog wat doorspare alsk jou was zal wel goe in orde zijn enzo ma 'k vind et toch nie zo ne schone
-
- Quadracer
- Berichten: 1276
- Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 09:34
- Locatie: Bree-Tongerlo
jep daar heb je helemaal gelijk in,Alfredo schreef:Bwa kijk, daar trek ik mij eerlijk gezegd niet veel van aan ze. Als je door de modder rijdt, of kantelt met een quad (en je fenders breken ofzo), ziet hij er ook niet meer uit.Blaster-boy schreef:eerlijk gezegt zou'k nog wat doorspare alsk jou was zal wel goe in orde zijn enzo ma 'k vind et toch nie zo ne schone
maar is jou keuze ik wil nie da het door mijn schuld een hele dure grap kan gaan worde eh
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...