Grizzly 2005 vernieuwingen
Yamaha zal enorm zijn best mogen doen om de polaris sportsman 800 te verslaan. Heb vandaag met zoeen mogen rijden en das echt een beest van een quad. Sachs vering, onafhankelijke vering, prachtig afgewerkt, enz ....
Das volgens mij DE quad voort moment. De kostprijs hier in spanje is 12.000€
grtzzzz
Das volgens mij DE quad voort moment. De kostprijs hier in spanje is 12.000€
grtzzzz
An de capaciteiten van yamaha twijfel ik geen second, maar die polaris is toch ook wel een hebbeding hoor.L.D. schreef:Yamaha heeft bij de introductie van zijn nieuwe utility altijd de beste gehad en het meest cc's.
Die Polaris is "maar" 760 hé.
Let op mijn worden: de nieuwe utility van Yami wordt weer king of the woods
grtzzz
en wanneer komt diene quad uit van yamaha??
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Over dat hij geen 800cc heeft heb je gelijk, ik dacht gisteren toch "2" cilinders gezien te hebben. Heb het dan maar is opgezocht met dit als resultaat:Wild cat schreef:Ja en die Polaris heeft maar 1 cilinder en de mijne heeft er dan maar 749 cc en 2 zuigers dus ik denk nie dat er op het moment al een quad is die de Brute force kan overtreffen.
Dus het is wachten op de nieuwe grizzly dan.
[/url]http://www.polarisindustries.com/en-us/ ... inEFI/[url]
Deze is het, maar dan wel met alu velgen erop
grtzzz
-
- Easy Quadrider
Sorry mijn bron was dus niet correct.
Bedankt voor deze rechtzetting.
Maar heb wel gelezen dat de outlaw wel redelijk zwaar is bena 350 kg.
Dat is heel wat meer dan de gemiddelde quad.
Om aan dezelfde prestaties te komen moet de motor dus inderdaad wel wat zwaarder zijn.
Maar het is een heel schoon machine.
En als mijne Brute het gaat begeven dan komt er denk ik wel een Polaris.
Bedankt voor deze rechtzetting.
Maar heb wel gelezen dat de outlaw wel redelijk zwaar is bena 350 kg.
Dat is heel wat meer dan de gemiddelde quad.
Om aan dezelfde prestaties te komen moet de motor dus inderdaad wel wat zwaarder zijn.
Maar het is een heel schoon machine.
En als mijne Brute het gaat begeven dan komt er denk ik wel een Polaris.