Till the end my friendSg6 schreef:tot op het BOT gaan weBartie schreef:Yep en we stoppen niet tot we het weten.Sg6 schreef:
kom kom kom waarvoor dient een forum?? om info te delen en als die 30 bladen lang is dan is die 30 bladen lang en zeker nu gaat die vlug vullen aangezien er nu off topic gegaan wordt.
a arme
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Kleur hangt een beetje af van je quad en toebehoren voor mij.
Kijk ook ff na als je laat poederlakken of ze alle kleuren kunnen doen, soms beschikken ze maar over een beperkt gamma.
Poederlakken is krasbestendiger dan gewoon verven, maar je loop nog altijd het risico op afbrokkelen door steenslag (wel beperkter)
Kijk ook ff na als je laat poederlakken of ze alle kleuren kunnen doen, soms beschikken ze maar over een beperkt gamma.
Poederlakken is krasbestendiger dan gewoon verven, maar je loop nog altijd het risico op afbrokkelen door steenslag (wel beperkter)
When going gets tough, the tough get going
wel ik dacht dat a armen steviger zijn dan spoorverbreders
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
ik denk dat arme toch beter is dan spoorverbreders ander zou iedereen spoorverbreders steke
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
bansheefreak
- Quadrunner

-
yamaha king
- Quadrunner

- Contacteer:
ik kan ze spuiten maar ook poeder coaten in alle kleurem die je wilt gewoon effe opsturen en dan doek dat wel voor je pm me maar als je dat wil wij doen zo voor joe maessen altyd yamaha blauw maar alle kleuren kunnen hoor zwart of grijs geen probleem
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
wij kunne zo ook zelf spuite kune je mss het ral nummer geve van de kleur van dat yamaha blauwyamaha king schreef:ik kan ze spuiten maar ook poeder coaten in alle kleurem die je wilt gewoon effe opsturen en dan doek dat wel voor je pm me maar als je dat wil wij doen zo voor joe maessen altyd yamaha blauw maar alle kleuren kunnen hoor zwart of grijs geen probleem
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
-
yamaha king
- Quadrunner

- Contacteer:
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
okè woensdag zijn ze normaal gespote dan zal ik wat fotos poste
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
merci erwin
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
-
peet #77
- Quad Expert

- Contacteer:
zie er maar drie*blaster-rob* schreef:ik heb ze gezien zien er mooi uit met wel 4 punten om de veren op af te stellen , mar ze moeten inderdaad wel nog effe gespoten worden
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html