Pagina 2 van 3
					
				
				Geplaatst: ma 18 jul, 2005 15:06
				door yamaha4life
				[quote="banshee--lover"]ik ook ! zou ook 1 willen voor banshee  
  
 
had dat graag op de euro quad days eens willen testen... maar zo te horen worden die dagen verzopen met regen  
  
  
 
grtzzzzzzzzzzzzz[/quote]
och och de weerman kan nog niet eens het weer voorspellen voor de dag erna, wat zou hij het dan wel kunnen voor het weekend...
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: ma 18 jul, 2005 16:34
				door SlOoT
				
			 
			
					
				
				Geplaatst: ma 18 jul, 2005 16:38
				door Dutje#82
				
			 
			
					
				
				Geplaatst: ma 18 jul, 2005 18:07
				door Steffen
				
bij ons regende het in de namiddag af en toe en daarnet een goed onweer, dus zou het kunnen dat ze bijleren?? or lucky guess???  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: ma 18 jul, 2005 18:11
				door Sebastien
				Wat houd zo een jumpingjet cdi in. Heeft er mss iemand een foto of zo?? en zo dat ook voor een raptor 350 bestaan (waarschijnlijk niet)?
			 
			
					
				
				Geplaatst: ma 18 jul, 2005 18:38
				door Hanzie
				
			 
			
					
				
				Geplaatst: ma 18 jul, 2005 19:26
				door Sebastien
				ah bedankt. Ik wist niet dat er al een topic was
Toch bedankt
			 
			
					
				
				Geplaatst: ma 18 jul, 2005 19:48
				door Sebastien
				dus als ik het goed begrijp is het om hoger in toeren te gaan en meer koppel 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: ma 18 jul, 2005 20:03
				door AlfA
				Sebastien schreef:dus als ik het goed begrijp is het om hoger in toeren te gaan en meer koppel 

 
Zo kan je het héél ruwweg stellen.
De CDI regelt een heel aantal zaken van het motormanagement. Door deze waardes te perfectioneren (dit is gedaan op een testbank, voor de meeste gangbare modellen), kan je een hoger rendement krijgen. Indien het vermogen bij de normale begrenzer nog voldoende is, dan wordt deze ook wat verder gezet.
Mijn quad is vorige week een aantal dagen op de testbank geweest, omdat er nog geen curves waren voor de 450 kit. Hiervan post ik nog wel een apart verslag, zo snel ik de dyno's heb, dan weet ik ook hoeveel PK.
Wat ik wel al kan zeggen is, dat, na een half uur testen ik al op 42pk 
op de wielen zat, met holeshots, dus dit geeft ook nog verlies aan grip op de bank.
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: di 22 nov, 2005 12:59
				door doubletracing
				is er nu eigenlijk al een curve van een cdi van yfz ofzo??
			 
			
					
				
				Geplaatst: di 22 nov, 2005 14:28
				door No Limit W-tec
				Ik heb hier een JJ CDI liggen voor yfz, volgende week gaat die normaal op testbank, en kijken we wat er uitkomt.  Heb ook nog een dyna CDI liggen en gaan die ook testen.  Mocht er iemand een Vortex liggen hebben mag je die me altijd bezorgen.
			 
			
					
				
				Geplaatst: di 22 nov, 2005 19:38
				door AlfA
				No Limit YFZ schreef:Ik heb hier een JJ CDI liggen voor yfz, volgende week gaat die normaal op testbank, en kijken we wat er uitkomt.  Heb ook nog een dyna CDI liggen en gaan die ook testen.  Mocht er iemand een Vortex liggen hebben mag je die me altijd bezorgen.
Kan je dan ook even de curves online zette? ben wel benieuwd naar het resultaat. Die van mij gaat normaal ook nog eens terug op de testbank, deze keer bij Doma, maar dit kan nog even duren, eerst moet ie volledig in orde zijn.
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: di 06 dec, 2005 22:30
				door joanki
				Is er nu uiteindelijk al resultaat geboekt op papier hierover??
			 
			
					
				
				Geplaatst: wo 07 dec, 2005 08:37
				door No Limit W-tec
				Normaal ging test deze week gebeuren maar blok ligt momenteel open voor nieuwe derde versnelling, hopelijk volgende week dus.
			 
			
					
				
				Geplaatst: wo 07 dec, 2005 13:03
				door Hanzie
				wel niet te lang meer he nikolas 

 want die cdi is van marco en die heb je al erg lang