Parkeren waar???

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
team green mcm
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door team green mcm »

om op de stoep te parkeren is er geen enkel probleem ik kom nu voor de mensen die er beklend zijn veel in aarschot je zet hem gewoon langs de kant op de stoep ... je mag de voetgangers niet hinderen maar als ze voldoende doorgang hebben is er niets an de hand ... want ze reiden gewoon verwonderend voorbij met groote ogen geilend op die quad in hunne combie :lol: overlaatst stonden er 5 naast elkaar op de stoep mooi in rij en de politie maakt daar geen probleem van . :wink: tenzei er ergens in belgie van die cowboys zen die denken da ze een kepieke ophebben en hun boekske om op te schrijve da ze alles zijn :evil: greetz
maikel oolders
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door maikel oolders »

:lol:
koeke
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door koeke »

Normaal gezien moet je altijd op het straat parkeren ongeacht het een moto, auto of quad is. Moto is op de openbare weg gelijkgesteld aan een auto zo dus tellen de zelfde regels dus ook voor quad.

Dit geld dus ook voor betaald parkeren met een moto moet je evengoed betalen als je hem zet waar het moet (voetpad mag niet), je moet dan je ticket op zak houden zodat je kan bewijzen dat je betaald hebt als je vriend de agent :twisted: langst geweest is.

Nu is dit het geen er in de(Belgische) wet staat voorgeschreven. Ik had mijn moto ook altijd op het voetpad staan en heb er nooit problemen mee gehad, ook betaal ik ook nergens om te parkeren, ook niet met de auto(alhoewel het steeds risico voller wordt met die "smurfen").
Persoonlijk vind ik een quad nogal breed om op het voetpad te zetten, zet hem altijd gewoon tussen de auto's, is altijd wel ergens plaats voor zo een kort voertuig. :wink:
1,5 jaar warior gereden
1,5 jaar quadloos
nu RAPTOR 700, a dream come true
bramcup
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door bramcup »

zie dit topic nu pas .... vroeg me dit eigenlijk ook al een tijdje af hoe het eigenlijk zit met de parkeerschijf ? bij ons in het dorp moet je nu bijna overal een parkeerschijf leggen, maar dit kan toch helemaal niet met een quad? hoe zit dat dan?

da van uw parkeerticket op zak houden om achteraf te bewijzen dat je betaald hebt begrijp ik wel, alhoewel ik vind dat je maar 1/4 moet betalen met een quad (er gaan ongeveer 4 quads in een auto). mag je dan ook dubbel/2dubbel parkeren als je binnen je parkeervak blijft? zou handig zijn als je in groep pinten wil gaan pakken in de stad :lol:
Gast

Bericht door Gast »

Ik zet hem gewoon op de stoep wel aan de kant zodat de voetgangers ernog langs kunnen. Nog nooit problemen mee gehad! :twisted:
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

je kan geen parkeerschijf plaatsen nog ticket dus niet nodig
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Kortvrint
Quadrider
Quadrider

Bericht door Kortvrint »

bramcup schreef: mag je dan ook dubbel/2dubbel parkeren als je binnen je parkeervak blijft? zou handig zijn als je in groep pinten wil gaan pakken in de stad :lol:

Haha tis t'open dat ge dan nie moe blazen in't zakske :lol: 8) :twisted:
-HONDA TRX250r
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
tom beest
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Re: Parkeren waar???

Bericht door tom beest »

Sabre schreef:Hallo allemaal

Mischien een hele stomme vraag :oops:

Maar waar mag je je quad parkeren als er een autokenteken op zit mag je hem net zoals een motor op de stoep zetten? Of moet je net zoals een auto alleen in de parkeervakken parkeren?

Dit wil ik puur even weten zodat ik niet zometeen een boete aan mijn..... heb.

Alvast bedankt.

niet parkeren gewoon rijden :lol: :lol: :!:
www.quadtuning.be stay tuned!

for sale!YFZ 450
;powermad handguards;dino jet kit ;g-force achteras;fmf powerbomb pipe;fmf powercore4 demper; TE KOOP ! PM VOOR PRIJS

moet nog op ; a arms ; stuurstab;en eingenlijk de wettelijke kit ook pffffff
Gast

Bericht door Gast »

Dat is meest beste alleen soms moet het baasje ook weer een beetje bijkomen in de dichtsbijzeinde terass
Beachboyke69
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Beachboyke69 »

schijnt dat zowel auto, moto als quad genormaliseerd moeten betalen en ticketje steken. behalve blauwe zone is gratis voor moto of quad.
je moet dus ticketje kopen en deze op zak houden. als je uiteindelijk boete in de bus zou krijgen. indien je er een krijgt moet je de boete samen met je ticketje terug sturen en word de boete geseponeerd. :twisted:
ze hebben het weer makkelijk gemaakt zenne.. gelukkig weet de domme doorsnee flik niet wat dit allemaal betekend en lopen ze gewoon door bij quad of moto... :twisted: :twisted: 8) 8) 8)
Mijn Garage: http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=270

-------------------------------------------------------
IK BEN DEN BOEMPA VAN ERASMUS, ik rij traag waar ik rap kan en rij rap waar ik traag moet ! www.quadclub.be
Plaats reactie