Nest nog niet in orde !! Hangt mijn keel uit !!

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Lewis
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Lewis »

Domi schreef:Quaddelers zijn wel afzetters! Daar kun je niet buiten. Het enige waar verschil in zit, is de service die ze aanbieden. En daar zitten SERIEUZE verschillen in!
Waarom zouden alle quaddealers afzetters zijn ?? en vertel me dan ook is wat jij bent ! :twisted:
see093
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door see093 »

EINDELIJK GOED NIEUWS !!!
Phirana racing heeft vandaag gebeld om te melden dat de garantie goed gekeurd is !! de stukken zijn nu in bestelling en ze melden mij dat met een beetje geluk mijn quad nog voor het weekend ineen steekt !
Drive a Z
Quadrider
Quadrider

Bericht door Drive a Z »

Komt alles toch mooi in orde :wink: :)
White-Red Raptor 700 '2008
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

Domi schreef:Quaddelers zijn wel afzetters! Daar kun je niet buiten. Het enige waar verschil in zit, is de service die ze aanbieden. En daar zitten SERIEUZE verschillen in!
Dat denk ik niet... moest er gene enkele dealer zijn, waar ging je dan naartoe... Je mag zo'n zaak zeker niet veralgemenen !

En over Piranha Racing... Ik ben er nog maar ne keer of 2 geweest, zelfs niet eens iets gekocht, 1x iets omgeruild voor iemand anders, en ik was anders aangenaam verrast. Qua vriendelijkheid en service, kan dat daar zeker tellen !

En ik kan me niet inbeelden dat zo'n zaak zijn reputatie op 't spel gaat zetten door moelijk te doen over een garantiegeval. Dus ik vind 't jammer dat een dealer zo door 't slijk getrokken wordt, om een geval waar hij heel waarschijnlijk zelf niets aan kan doen.
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
Domi
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Domi »

Ik heb het hier over teruggave/opleg op een nieuwe quad. Daar gaat het mij om. Zelfs al ben je nog zo goed klant bij de één of de andere quaddealer, je zal er altijd een hoop verlies op hebben. Zelfs al is de quad bv. maar 2 maand oud.
Domi
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Domi »

Lewis schreef:
Waarom zouden alle quaddealers afzetters zijn ?? en vertel me dan ook is wat jij bent ! :twisted:
Wat ik ben?! :? Leg me eens uit wat ge bedoelt?
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door wantjes #9 »

Domi schreef:Ik heb het hier over teruggave/opleg op een nieuwe quad. Daar gaat het mij om. Zelfs al ben je nog zo goed klant bij de één of de andere quaddealer, je zal er altijd een hoop verlies op hebben. Zelfs al is de quad bv. maar 2 maand oud.
dat is dus normaal hé :roll: zelfs als je een quad koopt en je rijd ermee buiten heb je al een hoop verlies :!:
je moet eraan denken dat die mensen er hun boterham mee verdienen :idea:
Lewis
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Lewis »

Domi schreef:
Lewis schreef:
Wat ik ben?! :? Leg me eens uit wat ge bedoelt?
Als je quaddealers afzetters noemt ! dan noem je mij een afzetter ! terwijl je mij nog nooit gezien hebt ,en zovele andere dealers ! en dit alles zonder je er een deftige reden voor hebt ! dan vraag ik me gewoon af hoe we u moeten noemen !

en die zever van direct zo veel minder waarde,daar kunnen wij niks aan doen, of wil jij een quad kopen waar een paar uur mee gereden is voor de prijs van een nieuwe :?: :roll:
Domi
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Domi »

Dzjeezes,wat voelt iedereen zich hier toch zooooo rap aangevallen! Ge moogt hier nog nie uw eigen mening hebben of vlam derop! :evil: Lewis, ik hoef jou zelfs niet te zien, zo is dat bij éénder welke dealer. Als je nog maar gewoon eens VRAAGT wat ze willen teruggeven, krijg je al een belachelijk lage prijs terug. Dan hebben ze de quad nog niet gezien! Nogmaals, daar gaat t mij om!
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

Domi schreef:Dzjeezes,wat voelt iedereen zich hier toch zooooo rap aangevallen! Ge moogt hier nog nie uw eigen mening hebben of vlam derop! :evil: Lewis, ik hoef jou zelfs niet te zien, zo is dat bij éénder welke dealer. Als je nog maar gewoon eens VRAAGT wat ze willen teruggeven, krijg je al een belachelijk lage prijs terug. Dan hebben ze de quad nog niet gezien! Nogmaals, daar gaat t mij om!
je zegt wat ZE willen teruggeven, met alle respect maar ik denk niet dat je alle dealers over dezelfde kam moet scheren, en mss verwacht je gewoon net iets te veel. zoals ik kan opmaken ben je ergens gaan vragen wat ze voor jou quad nog willen geven en is dat tegen gevallen, je hebt dit mss bij verschillende dealers gedaan en daar viel het ook tegen, maar daarom zijn ze zeker nog niet allemaal hetzelfde, en leg je eisen gewoon niet te hoog! je zou dom moeten zijn om iets aan te kopen waar je later toch verlies op hebt... (als dealer dan)

greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;

A new quad generation is born !
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

Domi schreef:Ik heb het hier over teruggave/opleg op een nieuwe quad. Daar gaat het mij om. Zelfs al ben je nog zo goed klant bij de één of de andere quaddealer, je zal er altijd een hoop verlies op hebben. Zelfs al is de quad bv. maar 2 maand oud.
ligt eraan welk type quad hé, in jou geval, een warrior ligt slecht in de markt, dat weet je, logisch dat je daar niet veel voor gaat terugkrijgen. Blasterkes die verkopen nog altijd goed, en daar ligt de inruilwaarde hoger bij.

Als je de quad zelf al niet kwijt geraakt, zelfs nie aan een lagere prijs, kan je niet verwachten dat een dealer hem zonder problemen aan een hoge prijs gaat terugnemen.
En als iedere dealer je ditzelfde verhaal vertelt, zijn het nog geen afzetters hé, dat zijn ook handelaars die er hun brood moeten mee verdienen.
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
team green mcm
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door team green mcm »

je verliest direct op de quad 21 procent btw en per jaar afschrijving van 10 procent zo zit da in een en idd het valt ook weer te zien welkke quad je hebt en hoe te in de markt ligt ... en dealer kan zo gen hoge prijs bieden omdat ja ook al is ie nog maar een jaartje oud ...de klant dan zegt zozo zoveel voor die okkazie ja dan koop ik gewoon een niewe en dan blijft de dealer met zen dure ocasie zitte en maak je er zelf verlies op en das natuurlijk niet de bedoeling want anders kunne we beter gaan doppe... het zal altijd wel zo zijn denk ik en dat is in de veele dingen zo bv autos ook wil nu maar een vb geven .nieuwe golf vier gekocht ... na 2 a 3 jaar wille verkoopen nieuwprijs was bijna 900 000 oude belgische franken wat krijg je ervoor ocharme net 400 000 fr met nog maar 60 000 km .kgeef nu maar een vb he ... greetz
Sharky #3
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sharky #3 »

Een quad daalt zeer snel in waarde

je hoeft er zelf niet eens mee gereden hebben of je verliest er al aan

En dat is bij alle voertuigen zo he

Ik vind dus niet dat je daar spel van kunt maken..... :?
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door QuadGirl »

see093 schreef:EINDELIJK GOED NIEUWS !!!
Phirana racing heeft vandaag gebeld om te melden dat de garantie goed gekeurd is !! de stukken zijn nu in bestelling en ze melden mij dat met een beetje geluk mijn quad nog voor het weekend ineen steekt !

zijn het nog altij "slechte"?
Ge haalt ze wel rap door het (diepe) slijk eh...
tis gleijk hier iemand al zei: voor zoiets gaan die hun reputatie ni op et spel zetten en ze hebben wel service en klantvriendelijkheid hoor..
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon www.at-tach.nl www.verkroost-scooters.nl
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door QuadGirl »

jefke78 schreef:Ze kunnen de quad toch al maken. En dan erna over de garantie discussieren. Dan kan jij tenminste rijden .
Wat maakt pihrana het uit of ze nu één quadje maken waar ze even zelf geld in de reparatie moeten steken.
dat vind ik dan weer ne geweldige stoot hier...
efkes maken, en dan wel zien achteraf... Wa als ze het niet terug krijgen vanyamaha, dan staan ze dare. En dan zeg jij mss: ja, voor ene quad ga da toch. Ja, dan kan iedereen afkomen, en met wa zijt e dan bezig.
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon www.at-tach.nl www.verkroost-scooters.nl
Plaats reactie