he ik mag toch mijn mening zeggen over wat ik vind van mijne quad niet .
Ik heb gewoon nu veel tijd omdat ik met een gebroken voet zit en tijd heb om het hele forum door te zoeken .
Heb je daar een probleem mee . Ik denk dat jij toch ook graag over u merk en uwe quad praat . niet
Voor mij is dat zo als een vrouw en dat is liefde en dat schreeuw ik van al de daken !! sorry dat ik er veel over praat het is liefde
Beste baanquad; welk merk en hoeveel cc?
Uiteraard mag je je eigen merk promoten, waarom ook niet? Het is gewoon een ongeschreven wet dat je oude topics niet opgraaft, omdat ze niet meer actueel zijn en de originele poster meestal al een oplossing heeft gevonden voor zijn probleem. Soms zou je een hele uitleg schrijven, voor iets dat helemaal niet nodig is.
Zal er zelf tssn komen, nu, en niet met een topic van een half jaar geleden......
SMC is een perfecte quad voor mensen die veel op de baan rijden, 18 pk, top snelheid van tssn de 90 à 100 km/hr, standaard gehomologeerd voor de openbare weg.... 't is niet voor niets dat het een van de best verkochte gehomologeerde quads is na yamaha en kymco....
groetjes
jm
SMC is een perfecte quad voor mensen die veel op de baan rijden, 18 pk, top snelheid van tssn de 90 à 100 km/hr, standaard gehomologeerd voor de openbare weg.... 't is niet voor niets dat het een van de best verkochte gehomologeerde quads is na yamaha en kymco....
groetjes
jm